فرمانده سپاه مقاومت ناحیه اراک:

دشمن تمام تلاش خود را برای گمراهی کردن ذهن نوجوانان جامعه به کارگرفته است

سرهنگ مهجوری گفت: دشمن تمام تلاش خود را در گمراه کردن ذهن جوانان و نوجوانان جامعه به کارگرفته که نیاز است سرود‌های ویژه انقلابی همچون سلام فرمانده را تقویت کنیم.
کد خبر: ۶۵۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ - 17March 2024

دشمن تمام تلاش خود را در گمراه کردن ذهن جوانان و نوجوانان جامعه به کارگرفتهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ «محمد مهجوری» در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج هنرمندان شهرستان اراک، اظهار داشت: با توجه به تأثیرگذاری بالای زبان هنر در جامعه، دشمن سرمایه گذاری زیادی در این حوزه انجام داده که می‌طلبد مسؤولان امر توجه به این مهم را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، هر اثر می‌خواهد ماندگار شود باید در قالب هنر گنجانده شود و اقدام ارزشمند شهید آوینی فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کرد. فرمانده سپاه مقاومت ناحیه اراک گفت: دشمن تمام تلاش خود را در گمراه کردن ذهن جوانان و نوجوانان جامعه به کارگرفته که نیاز است سرودهای ویژه انقلابی همچون سلام فرمانده را تقویت کنیم.

سرهنگ مهجوری با اشاره به ساخت منازل محرومین از سوی بسیجیان استان مرکزی گفت: انتظار است برای اقدامات جهادی و عملیاتی پیوست فرهنگی و هنری ترسیم کنیم. مسئول بسیج هنرمندان شهرستان اراک نیز اظهار کرد: پرورش هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی در استان مرکزی باید مدنظر ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار