استاندار مرکزی:

استان مرکزی در تحقق فرمان سال پیشرو و پیشتاز خواهد بود

مخلص الائمه گفت: به فصل الهی استان مرکزی در تحقق فرمان سال پیشتاز و پیشرو خواهد بود و می‌توانیم در ایفای نقش خودمان در رشد تولید همانطور که در دو سال گذشته نشان دادیم، امسال نیز پیشگام باشیم.
کد خبر: ۶۵۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶ - 20March 2024

استان مرکزی در تحقق فرمان سال پیشرو و پیشتاز خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی روز (چهارشنبه) در آیین استقبال از مسافرین نوروزی در اراک، با اشاره به فرمان سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: به فصل الهی استان مرکزی در تحقق فرمان سال پیشتاز و پیشرو خواهد بود و می‌توانیم در ایفای نقش خودمان در رشد تولید همانطور که در دو سال گذشته نشان دادیم، امسال نیز پیشگام باشیم.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه امسال برای سفرهای نوروزی در بالاترین سطح آمادگی نسبت به سال‌های اخیر قرار داریم، گفت: با وجود بارندگی‌های قابل توجه، برنامه‌های سفر در بخش‌های مربوطه به خوبی انجام شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مسافران و مهمانانی که از استان مرکزی عبور می‌کنند رعایت قوانین و مقررات را داشته باشند و پلیس هم راه‌های استان را برای متخلفینی که جاده را برای شهروندان نا‌امن و پُرخطر می‌کنند، ناامن کند.

وی اذعان داشت: ۳۳ نوروزگاه در تمامی شهرستان‌های استان فعال است و در مرکز استان نیز در ۸ نوروزگاه در خدمت میهمانان نوروزی هستیم.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه با توجه به بهبود شرایط جوی، طی روزهای آتی مسافرت‌ها بیش‌تر خواهد شد، گفت: مدیریت‌های شهری و روستایی، امسال با برنامه پای کار آمدند که امکانات لازم در اختیار مردم باشد و نیاز مردم در حوزه‌های مختلف تأمین شود.

استاندار مرکزی تأکید کرد: امیدواریم شهر اراک با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد، جایگاه خود را به عنوان یک مقصد گردشگری پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار