وصیت‌نامه شهید«سیدابراهیم قائم مقامی»؛

براى رهايى فلسطين از چنگال مستکبرین بجنگید

شهید سید ابراهیم قائم مقامی در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «برادران و خواهران حزب‌الله که امید انقلاب و امام هستید، چشم مستضعفین به شماست. براى رهایى اسلام عزیز و قدس و رهایى فلسطین از چنگال مستکبرین به پشتیبانى قاطع از خط امام و روحانیت ادامه دهید.»
کد خبر: ۶۵۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ - 28March 2024

براى رهايى فلسطين از چنگال مستکبرین بجنگیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «سیدابراهیم قائم مقامی» فرزند «سیدحسین»، دوازدهم آذرماه ۱۳۴۳ در اصفهان دیده به جهان گشود. این شهید والامقام در بیست و ششم مهرماه ۱۳۶۲ به فیض شهادت نائل آمد. در ادامه بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید را می‌خوانیم.

به نام خدا

و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى، نایب بر حق منجى عالم بشریت امام زمان (عج) و با سلام بر رزمندگان کفر‌ستیز اسلام که مى‌روند تا کاخ یزیدیان را از بُن بَرکنند. با سلام بر خانواده محترم شهدا وصیت نامه‌ام را آغاز مى‌کنم.

خدایا! حرکتم را فقط در راه تو، فقط به خاطر تو و هدفم را که پیروزى اسلام علیه کفر است، مورد قبول درگاهت قرار بده.

پدر ارجمندم و مادر مهربانم! وصیت‌نامه‌ام را مى‌نویسم در حالى که عاشقان حسین (ع) گرد آمده‌اند تا دوباره رزم و افتخارى دیگر بیافرینند. جایى که عزیزان رزمنده، قاسم‌وار و على‌اکبرگونه، سنگر‌ها را مبدل به حجله عروسى نموده‌اند. چقدر خوب است که انسان شهادت را در راه خدا پذیرا باشد.

پدرجان و مادر عزیزم! امیدوارم که بتوانم تداوم‌بخش خون شهدا باشم. مرا حلال کنید اگر نتوانستم فرزند خوبى براى شما باشم. صبر و شکیبایى را پیشه کنید و از انقلاب اسلامى که انقلاب الهى است دفاع کنید. افتخار کنید که فرزند خود را در راه خدا تقدیم نموده‌اید و پشتیبان ولایت‌فقیه و خط اصیل روحانیت باشید.

شما برادران و خواهران حزب‌الله که امید انقلاب و امام هستید، چشم مستضعفین به شماست. براى رهایى اسلام عزیز و قدس و رهایى فلسطین از چنگال مستکبرین به پشتیبانى قاطع از خط امام و روحانیت ادامه دهید.

در آخر از همه التماس دعا دارم. به امید پیروزى مستضعفین بر مستکبرین.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدى، خمینى را نگهدار، از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا.

ابراهیم قائم مقامی سمیرمی

۱۳۶۲/۰۷/۲۰

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار