نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد:

عده‌ای فقط ادعای انقلابی‌گری دارند اما هدف‌شان ثروت‌اندوزی است

نماینده‌ی مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بتوانیم تفکر دفاع مقدس را در سیستم مدیریتی کشور تزریق کنیم، بسیاری از مشکلات کشورمان مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۹ - 28March 2024

تفکر دفاع مقدس باید در سیستم مدیریتی کشور تزریق شود«علیرضا پاک‌فطرت» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به انفعال نهاد‌های فرهنگی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: پر واضح است که نهادهای فرهنگی و متولیان امور فرهنگ کشور در ترویج فرهنگ دفاع مقدس ناموفق بوده‌اند. این دستگاه‌ها اگر وظیفه خود را به خوبی انجام داده بودند، اکنون وضعیت کشور در حوزه فرهنگی بهتر از الان بود.

پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم تفکر دفاع مقدس را در سیستم مدیریتی کشور تزریق کنیم، بسیاری از مشکلات و مصیبت‌های کشورمان مرتفع می‌شود. در دفاع مقدس هیچ‌کس انگیزه مادی نداشت، مثلاً رزمنده‌ای که به جبهه‌ها می‌رفت هیچ‌گاه در ذهن خود چنین فکری وجود نداشت که یک روزی بخواهد نیروی رسمی نیروهای مسلح شود.

نماینده‌ی مردم شیراز تصریح کرد: رزمنده دفاع مقدس همه دارایی و جان خود را برای دفاع از وطن تقدیم می‌کرد. تفکر دفاع مقدس یعنی ایثار، ازخودگذشتگی، جانفشانی و ترک همه تعلقاتی مادی برای حفظ عزت و استقلال کشور.

وی افزود: اما امروز افرادی پیدا شده‌اند که ادعای انقلابی بودن دارند اما به دنبال منافع شخصی و کسب جایگاه‌های شغلی بالاتر و ثروت‌اندروی هستند که هیچ قرابتی با تفکر دفاع مقدس و جانفشانی شهدا برای دفاع از وطن و ناموس ندارد. بنده شخصاً به عملکرد دستگاه‌های فرهنگی بالاخص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقاد دارم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار