وصیت‌نامه شهید «رمضان پناهی»؛

خدا نکند عده‌ای انقلاب را از درون تهی کنند

شهید رحیمی در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «در حال حاضر تمام کشور‌های غرب و شرق بر علیه این رهبر کبیر انقلاب و ایران اسلامی توطئه می‌کنند؛ تمام کشور‌های جنایتکار هم‌دست شدند بلکه این انقلاب را شکست بدهند، نکند خدای ناکرده عده‌ای هم پیدا شوند از داخل مثل خوره این انقلاب را بخورند.»
کد خبر: ۶۵۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ - 01April 2024

خدا نکند عده‌ای انقلاب را از درون تهی کنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «رمضان پناهی» فرزند «پناه‌علی» ۶ مهرماه ۱۳۳۲ در ساوه دیده به جهان گشود. این شهید والامقام ۱۱ تیرماه ۱۳۶۴ به فیض شهادت نائل آمد. بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید را به بهانه سالگرد شهادتش می‌خوانیم.

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

با توکل بر خداوند متعال و با دورود بر مهدی موعود (عج) و با درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران. با دورود فراوان بر مادرم، همسرم، فرزندانم، خواهرم، برادرانم و با دورود بر کلیه امت حزب‌الله و شهیدپرور ایران.

توبه نامه‌ام را به شما که وصیت‌نامه‌ام می‌باشد، خطاب به شما عزیزان ایثارگرم که وارث همه مسئولیت شهادتم (البته اگر خدای متعال قبول کند) در بین بستگانم می‌باشید می‌نویسم.

من با آگاهی کامل این راه را که همان ردپای امام حسین (ع) است انتخاب نموده‌ام. من یک سرباز راه حق علیه باطل هستم و با میل و رغبت خودم این مسیر را که راه شهدای اسلام است انتخاب نموده‌ام. من این راه را برای رضای خدا متعال و به خاطر قرآن و اسلام انتخاب نموده‌ام؛ چرا که خون سرخ شهیدان از صدر اسلام تا شهدای کربلای جنوب و غرب ایران فریاد می‌زند که چرا نشسته‌اید؛ آخر ما مسلمان هستیم. ما در عصری زندگی می‌کنیم که کفر و نکبت سراسر دنیا را گرفته است. به قول امام عزیز ما باید آنقدر شهید و خون بدهیم تا فتنه و کفر از روی زمین برداشته شود. ما باید آنقدر شهید بدهیم تا اسلام عزیز با ظهور مهدی (عج) پیروز شود و عدل الهی در سایه توحید برقرار گردد.

عزیزان من! مبادا روزی امام امت و فقیه عالی‌قدر را تنها بگذارید. ما در حال حاضر هرچه داریم از روحانیت مبارز داریم. واقعا کشور ما در لجنزار فرو رفته بود که نجاتش را باید مدیون این رهبر عالی‌قدر و روحانیت مبارز دانست. در حال حاضر تمام کشور‌های غرب و شرق بر علیه این رهبر کبیر انقلاب و ایران اسلامی توطئه می‌کنند؛ تمام کشور‌های جنایتکار هم‌دست شدند بلکه این انقلاب را شکست بدهند، نکند خدای ناکرده عده‌ای هم پیدا شوند از داخل مثل خوره این انقلاب را بخورند.

امیدوار هستم که مکر و حیله دشمنان، چه داخلی و چه خارجی به خودشان باز گردد.

باز هم توصیه می‌کنم اگر می‌خواهید در ادامه راه شهدا باشید؛ اگر می‌خواهید شهدا را خشنود کنید، اگر می‌خواهید رزمندگان را یاری کنید، امام و فقیه عالی‌قدر را کاملا حمایت کنید و آن‌ها را تنها نگذارید.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار 

والسلام

رمضان پناهی، مورخ ۱۳۶۴/۱/۱۷

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار