امام جمعه موقت دامغان:

موفقیت‌های ایران در عرصه بین‌المللی محور جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه باشد

‌حجت الاسلام « فوادیان» گفت: ضرورت دارد دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران تبیین شود و موفقیت‌های کشور در عرصه بین‌المللی محور جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه باشد.
کد خبر: ۶۵۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ - 22March 2024

موفقیت‌های ایران در عرصه بین‌المللی محور جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه باشدبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «احمد فوادیان» امام جمعه موقت دامغان در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال جدید همزمان با دومین جمعه ماه مبارک رمضان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) دامغان ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سال جدید خورشیدی، اظهار داشت: یکی از تأکیدات معظم له امید آفرینی به خصوص در بین نسل جوان بود که باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: با توجه تحریم‌ها و دشمنی‌های دشمنان بر علیه مردم ایران توانستیم پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های علمی؛ پزشکی؛ نظامی و فناوری کسب کنیم و دارای رتبه دهم در سراسر جهان شویم.

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران، گفت: موفقیت‌های ایران در عرصه بین‌المللی محور جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه باشد.

فوادیان عنوان کرد: معظم له در بحث انتخاب سال و در جمع مردم در اولین روز سال ۱۴۰۳ سخنان ارزشمند بیان داشتند که باید همه تلاش کنیم پر جهت تحقق منویات معظم له گام برداریم و به رشد و شکوفایی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به برگزاری امنیت کامل انتخابات در دامغان تاکید کرد: امید است که همه مسئولان و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت و آبادانی این شهرستان گام‌های اساسی بردارند.

امام جمعه موقت دامغان همچنین خواستار استفاده بهینه از آب در بحث کشاورزی و شرب شد و ابراز داشت: پرهیز از اسراف در مقوله آب و انرژی یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار