نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی:

باید در عرصه اقتصادی هم میدان اصلی را به مردم بدهیم

بیاتی گفت: ستاد جذب سرمایه‌گذاری در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها تشکیل شود تا منجر به تسهیل در فرایند کار‌های اداری جذب سرمایه‌گذار و به دنبال آن جهش تولید شود.
کد خبر: ۶۵۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 25March 2024

باید در عرصه اقتصادی هم میدان اصلی را به مردم بدهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «ولی الله بیاتی» نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: رهبر انقلاب با نام‌گذاری هر سال، مسیر و راهبرد اساسی در پیش‌روی همه‌گان قرار می‌دهد، امسال هم با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است. در هر موقعیت و شرایطی که مردم در میدان حضور پیدا کنند و حامی باشند، موفقیت حاصل می‌‌شود‌.

وی گفت: با همه مشکلات و سختی‌هایی که در مسیر معیشت و زندگی وجود داشت، مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و بار دیگر حماسه آفریدند. اگر بخواهیم پیام شعار سال مقام معظم رهبری محقق شود باید مردم را در اولویت قرار دهیم.

بیاتی در ادامه عنوان کرد: رشد تولید با جذب سرمایه‌گذاری یکی از روش‌هایی است که علاوه‌بر تسهیل و ایجاد اشتغال، موجب افزایش تولید می‌شود که باید روند جذب سرمایه‌گذار را آسان‌تر کرد. باید ستاد جذب سرمایه‌گذاری در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها تشکیل شود تا منجر به تسهیل در فرایند کارهای اداری، جذب سرمایه‌گذار و به دنبال آن رشد و جهش تولید شود و با وجود طولانی بودن روند دریافت مجوزها، سرمایه‌گذار بتواند هرچه سریع‌تر کارش را شروع کند.

این مسئول تصریح کرد: باید از تحریم‌ها به عنوان یک فرصت در تمام زمینه‌ها استفاده کرد و بهترین روش مقابله با این نوع تحریم‌ها، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تکیه بر تولید داخل است که این مساله موجب تحقق جهش تولید در کشور می‌شود.

وی بیان داشت: دشمنان این مرز و بوم آن جایی عقب‌نشینی کرده‌اند که مردم در عرصه‌های سیاسی و انتخابات پای صحنه آمده‌اند و با حضور خود باعث ناامیدی دشمنان شده‌اند، بنابراین باید در عرصه اقتصادی هم میدان اصلی را به مردم بدهیم تا با مشارکتشان و حمایت مسئولان، شاهد رشد اقتصادی روزافزون برای کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار