عملیات رزمندگان فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست در نزدیکی بیمارستان «شفا»

با وجود تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفاء نوار غزه، رزمندگان مقاومت به نبرد خود با عناصر متجاوز در اطراف این بیمارستان ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۶۵۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ - 25March 2024

عملیات رزمندگان فلسطینی علیه صهیونیست‌ها در نزدیکی بیمارستان شفابه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، شبکه المیادین به نقل از گردان‌های قسام گزارش داد که رزمندگان فلسطینی موفق شدند عناصر صهیونیست را در اطراف بیمارستان شفای شهر غزه هدف قرار دهند.

بر اساس این گزارش، تک‌تیرانداز‌های فلسطینی موفق شدند که طی یک عملیات، سه نظامی صهیونیست را در اطراف بیمارستان شفای شهر غزه از پای درآورند.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد که با همکاری رزمندگان وابسته به سرایا القدس موفق شده است که مواضع نظامیان صهیونیست را در اطراف بیمارستان شفا با شلیک تعدادی خمپاره در هم بکوبد.

روز گذشته نیز گردان‌های قسام اعلام کرد یک تانک مرکاوا و یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال شرق بیت حانون در شمال نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

از هفت روز پیش ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیمارستان شفا، آن را به محاصره کامل نظامی درآورده است.

در این یک هفته صهیونیست‌ها هرگونه جنایتی را از قتل عام بیماران و زخمی‌ها گرفته تا انهدام بخش‌های مختلف بیمارستان شفا مرتکب شده‌اند.

حمله به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از جنایات جنگی واضح و آشکار در قانون‌های بین المللی محسوب می‌شود که صهیونیست‌ها طی روز‌های اخیر بدون توجه به هشدار‌های نهاد‌های جهانی به ارتکاب آن مشغول هستند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار