فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک

سردار کریمی گفت: امسال همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گردهمایی ۲۰ هزار نفره پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ - 25March 2024

برگزاری همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک،  سردار سرتیپ دوم پاسدارمحسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کنگره شهدای استان را اقدام بزرگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهارداشت: کنگره شهدای استان از سال ۱۳۹۳ با برگزاری اجلاسیه‌های مختلف آغاز و کنگره اصلی نیز پاییز سال ۱۳۹۸ در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: بیش از ۷۰ هزار رزمنده از استان مرکزی در هشت سال دفاع مقدس همکاری داشتند، هفت هزار و ۲۰۰ شهید، حدود ۱۶ هزار جانباز و حدود ۷۰۰ آزاده آمار این استان است که در قیاس با سایر استان‌ها از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: استان مرکزی در پشتیبانی از جبهه‌های دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی ایفا کرد و بیش از ۱۲۰ طرح مهندسی در این استان طراحی و برخی از این طرح‌ها سرنوشت برخی عملیات‌ها را رقم زد.

سردار کریمی برگزاری اردو‌های راهیان نور را اقدام ارزشمند فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: در مرحله اول اعزام راهیان نور دانش‌آموزی بعد از اغتشاشات سال گذشته بیش از ۱۷ هزار دانش آموز استان به راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: امسال همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گردهمایی ۲۰ هزار نفره پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار