فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

امنیت استان سمنان با اجرای مطلوب طرح‌های مختلف انتظامی

سردار «موقوفه‌ای» گفت:طرح‌های مختلف انتظامی در هر نقطه‌ای که احساس کردیم امکان دارد خدشه‌ای به امنیت استان وارد شود به صورت مطلوب اجرا شد.
کد خبر: ۶۵۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴ - 27March 2024

امنیت استان سمنان با اجرای مطلوب طرح های مختلف انتظامی

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «جلیل موقوفه‌ای» فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در دیدار عیدانه با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ضمن تبریک سال جدید و بهار طبیعت و قرآن اظهار داشت: مدیریت خوب، جهادی و بسیجی استاندار سمنان، عامل اصلی دستاورد‌ها و موفقیت‌های حاصل‌شده در این استان در سال گذشته است.

وی اضافه کرد: با مدیریت استاندار سمنان هیچ‌گونه تفرقه و اقدامات جزیره‌ای در استان سمنان وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: طرح‌های مختلف انتظامی در هر نقطه‌ای که احساس کردیم امکان دارد، خدشه‌ای به امنیت استان وارد شود، به صورت مطلوب اجرا شد.

سردار موقوفه‌ای بیان کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۰ درصد کاهش وقوع سرقت، ۱۸ درصد افزایش کشفیات سرقت، ۱۰ درصد برخورد با فروشندگان مواد مخدر خُرد و عمده و ۲۵ درصد افزایش دستگیری خرده‌فروشان را در استان سمنان داشتیم.

وی عنوان کرد: در بخش پلیس سایبری و فضای مجازی نیز ۹۰ درصد پرونده‌ها کشف و جرائم جنایی نیز به صورت ۱۰۰ درصدی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: با مدیریت ترافیکی در شهر‌ها و راه‌های این استان، ۲۳ درصد نسبت به سال قبل تصادفات فوتی با حضور پررنگ پلیس راهنمایی و رانندگی کاهش یافته است.

سردار موقوفه‌ای عنوان کرد: در برگزاری انتخابات حضور پررنگ استاندار سمنان در جای جای استان به منظور تبیین دستاورد‌ها و افزایش مشارکت امری قابل تقدیر است.

وی گفت: در سال گذشته با اقدامات صورت‌گرفته اجازه ندادیم، کوچکترین ناامنی در استان سمنان شکل بگیرد و در صورت وقوع نیز به موقع و در کمترین زمان ممکن با ورود فراجا برطرف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ نیز با حضور پررنگ استاندار سمنان به خوبی اجرا شد و در هشت روز نخست ایام تعطیلات نوروز سال جاری تا امروز ۱۸ درصد وقوع سرقت‌ها کاهش داشته و کشفیات نیز ۳۸ درصد افزایش و دستگیری سارقان ۷۲ درصد افزایش یافت.

سردار موقوفه‌ای گفت: همچنین با اقدامات پیشگیرانه و مدیریت امور در طرح نوروزی ۱۴۰۳، فوتی‌های تصادفات در استان سمنان نیز تاکنون بالغ بر ۵۰ درصد کاهش داشته که امری ارزنده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها