پیکر جانباز شهید «لطیف‌زاده» تشییع و خاکسپاری شد

حاج «ابوالفضل لطیف‌زاده» از جانبازان سرافراز دامغانی ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در مشهد مقدس دعوت حق را لبیک و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۶۵۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ - 27March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، جانباز سرافراز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس حاج «ابوالفضل لطیف‌زاده» پس از تحمل سال‌ها رنج و درد دوران مجروحیت، ششم فروردین‌ماه مصادف با چهادهم ماه مبارک رمضان، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این جانباز ۷۰ درصد شهید چهارشنبه هشتم فروردین‌ماه از مهدیه مشهد مقدس واقع در خیابان امام رضا (علیه السلام)، به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از طواف در حرم مطهر رضوی، به گلزار شهدای بهشت رضا (علیه السلام) مشهد مقدس منتقل و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده  شد.

«ابوالفضل لطیف زاده» در هشتم فروردین‌ماه ۱۳۴۳ در شهر دامغان چشم به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در تاریخ بیست و نهم تیرماه سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید عراق از ناحیه نخاع مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از ۴۲ سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر پاک جانباز شهید«حاج ابوالفضل لطیف زاده» در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

پیکر پاک جانباز شهید«حاج ابوالفضل لطیف زاده» در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار