پیام تبریک فرماندار شهرستان تفتان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

«علیرضا شهنوازان» فرماندار شهرستان تفتان با صدور پیامی، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱ - 31March 2024

پیام تبریک فرماندار شهرستان تفتان به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «علیرضا شهنوازان» فرماندار شهرستان تفتان با صدور پیامی، 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. 

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای آغازین سال نو و بهار طبیعت ، یادآور 12 فروردین سال 58 و ایام سرنوشت سازی است که با عزم تاریخی مردم مومن، ولایتمدار و بیدار دل این سرزمین، حماسه ای سیاسی رقم خورد و عزت، اقتدار و دلبستگی ملت سلحشور ایران را به استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی جاودانه ساخت.

یوم الله دوازده فروردین سرآغاز حکومت مستضعفین و غلبه بر مستکبرین غاصبی است که آزادی و استقلال و عدالتخواهی این ملّت را بر نمی تابیدند، غافل از آن که ما وارثان آن امامی هستیم که فرمودند: «تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

«روز جمهوری اسلامی ایران» در واقع تاییدی بر تمامی آرمان های زیبای انقلاب و «نه» محکمی به تمامی بدخواهان و معاندان بود و ملت در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان امضا نمودند.

قطعا در پرتو عنایات الهی و رهبری های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی روز به روز بر عظمت، اقتدار و بالندگی ایران اسلامی اضافه خواهد گردید.

اینجانب با تبریک این روز فرخنده به مردم سرافراز و ولایت مدار شهرستان تفتان ، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک سال 1403 که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال (جهش تولید بامشارکت مردم ) نامگذاری شده است سالی سرشار از عزت و موفقیت برای ایران و مجد و عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج الله) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم و امید است در مسیر تحقق شعار سال گام‌های ارزشمندی در جهت اعتلای کشور برداریم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار