امام جمعه چوار:

انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود

حجت‌الاسلام «میهن پرست» گفت: پیامد و انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود و انتقام سخت یعنی نابودی رژیم صهیونیستی که باید از صفحه زمین محو شود.
کد خبر: ۶۵۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ - 03April 2024

انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بودحجت‌الاسلام والمسلمین «میهن پرست» امام جمعه شهرستان چوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ایلام اظهار داشت: با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه یکبار دیگر رژیم صهیونیستی دستان ناپاکش را به خون جوانان عزیز میهن عزیزمان آغشته شد و نشان داد این رژیم ضحاک از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی دستانش تا مرفق آلوده به خون پاک شهیدان غزه است و در واقع همه کودکان سرزمین غزه را به خاک و خون کشانده و مردم عزیزشان را آواره کرده است.

این مسئول با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی افزود: این رژیم از هر جنایتی فروگذار نمی‌کند و هر جنایتی از دستش برآید انجام می‌دهد.

امام جمعه چوار ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه و هولناک افزود:همانطور رهبر عزیزمان فرمودند: پیامد سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود و انتقام خواهیم گرفت و انتقام سخت یعنی نابودی رژیم صهیونیستی که باید از صفحه زمین محو شود.

میهن‌پرست در پایان با تاکید به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس از آحاد مردم استان جهت حضور پر شور و حماسی در این مراسم دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار