حمله نیروهای فلسطینی مستقر در کرانه باختری به نظامیان صهیونیست

نیرو‌های فلسطینی مستقر در کرانه باختری در برابر حمله‌ها و یورش‌های بامدادی نظامیان صهیونیست علیه این منطقه ساکت نبوده و برای عقب راندن آن‌ها وارد عمل شدند.
کد خبر: ۶۶۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 09April 2024

حمله نیروهای فلسطینی مستقر در کرانه باختری به نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نیرو‌های فلسطینی در مسیر حرکت عناصر صهیونیست در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس کمین کردند.

آن‌ها یک نارنجک در مسیر نظامیان صهیونیست کار گذاشتند که با انفجار آن تعدادی از عناصر متجاوز زخمی شدند.

بعد از گرفتار شدن این نظامیان اشغالگر در کمین نیرو‌های فلسطینی در اردوگاه بلاطه عناصر متجاوز دیگر بمب‌های دودزا به سمت نیرو‌های فلسطینی پرتاب کردند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که بعد از این کمین نیرو‌های فلسطینی در محله العیاده در اردوگاه بلاطه فریاد‌های نظامیان صهیونیست بلند شده بود و به گوش می‌رسید.

گردان‌های شهداالاقصی نیز روز گذشته اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی وابسته به این گردان‌ها به صورت گسترده و شدید با عناصر صهیونیست در اردوگاه طولکرم درگیر شدند.

نیرو‌های فلسطینی در نبرد خود با عناصر متجاوز به اردوگاه طولکرم از تعداد زیادی نارنجک استفاده کرده و به صورت گسترده به سمت آن‌ها تیراندازی کردند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از وقوع درگیری‌های شدید میان نیرو‌های فلسطینی و عناصر صهیونیست در اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس حکایت داشت.

در جریان این درگیری‌ها، رزمندگان فلسطینی موفق شدند جنگ افزار‌های دشمن را با نارنجک هدف قرار دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار