پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن عید فطر

سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر پیامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ - 09April 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن عید فطربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر پیامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

عید سعید فطر، عید عاشقانی است که در بهار قرآن با دل‌هایی مملو از عشق و خضوع، نغمه توحید و بندگی سرودند. عید فطر، عید مسلمانان روزه‌داری که هر روز را در انتظار لحظات روحانی و مقدس افطار و هر شامگاه را به شوق برخورداری از فیض سحرگاهان به پایان رساندند و خلوتی خالصانه و صادقانه با خدای خود برپا کردند.

رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی و تزکیه نفس است به نحوی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این باره می‌فرمایند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند و اصلاً از دیدگاه اسلام، همه فرایض، احکام، تکالیف، واجبات، مستحبات و احکام اجتماعی و فردی، مقدمه‌‏ای برایِ تسلط بر نفس و زنده شدن روح انسانی در آحاد بشر است»

مسلمانان در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر با تاسی از آموزه‌های قرآنی و سیره اهل بیت (علیهم اسلام) در غم و شادی یکدیگر شریک می‌شوند و توطئه‌های تفرقه افکنانه استکبار و صهیونیسم در خیل عظیم مسلمانان را خنثی ساخته و به خودشان باز می‌گردانند.

اینجانب با تبریک  عید بزرگ و سعید فطر و جشن پیروزی بر شیاطین درون وبرون به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مردم نجیب و شریف استان و مسلمین جهان، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان رامسئلت می‌نمایم.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار