امام‌ جمعه ایلام:

امید و ایمان به خدا مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» با تأکید بر اینکه امید و ایمان به خدا مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است، گفت: امید عامل پیش‌برنده است، دشمنان با تمام توان تلاش می‌کنند امید را از جامعه ما بگیرند.
کد خبر: ۶۶۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ - 10April 2024

امید و ایمان به خدا مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «اله نور کریمی تبار»  صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با قدردانی از مردم ایلام برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: مردم ایلام در روز شهادت امیرالمؤمنین (ع) به‌عنوان صاحب‌عزا، هر چند با روز طبیعت مصادف بود، حرمت ماه مبارک رمضان و ائمه اطهار (ع) را حفظ کردند.

امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه وضعیتی که امروز جمهوری اسلامی نسبت به چند دهه گذشته بهتر شده است، افزود: هرچند سفره‌ها کوچک‌تر، درآمد‌ها کمتر و هزینه‌ها بیشتر شده، اما کار‌های اساسی انجام‌گرفته که واقعاً امیدآفرین است.

 وی تصریح کرد: تحلیل‌هایی که در سطح جهان وجود دارد وضعیت آینده اقتصاد کشور ما را کاملاً متفاوت از گذشته و درحال‌رشد می‌دانند.

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر اینکه امید و ایمان به خدا مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است، تصریح کرد: امید عامل پیش‌برنده است، دشمنان با تمام توان تلاش می‌کنند امید را از جامعه ما بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار