کارشناس مسائل بین‌اللمل:

سیاست جمهوری ایران گسترش جنگ در منطقه نیست/ ایران آماده پاسخ مستحکم‌تر به جنایات رژیم صهیونیستی است

زارعی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره آماده پاسخ به هرگونه تهدیدات است و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد در مقابل حمله جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام دهد قطعا پاسخ مستحکم‌تری دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۲ - 14April 2024
سیاست جمهوری ایران گسترش جنگ در منطقه نیست/ ایران آماده پاسخ مستحکم‌تر به جنایات رژیم صهیونیستی استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، سعدالله زارعی کارشناس مسائل بین‌اللمل با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای آنچنان قدرتی است که در برابر دشمنان واهمه ندارد و انتقام خون شهدای خود را می‌گیرد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از چهارم دی ماه با به شهادت رساندن سید رضی موسوی در سوریه چرخه‌ای از ترور علیه نیروهای ایران در سوریه اغاز کرد و در نهایت به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد.
 
زارعی با تاکید بر اینکه اسرائیل به طور متولی علیه نیروهای ایرانی اقدامات تروریستی انجام داد و خویشتنداری ایران برای این بود که جنگ در منطقه گسترش پیدا نکند، گفت: حمله به کنسولگری ایران مشخص داد صبر ایران در این خصوص جواب نداده و رژیم صهیونیستی خبیث تر از آن است که به اصول انسانی پایند باشد.
 
این کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: اقدامات رژیم صهیونیستی ایران را در شرایطی قرار داد که حتما باید به این جنایات پاسخ داده می‌شد و جمهوری اسلامی ایران هم از دقایقی پیش حمله گسترده خود را تحت عنوان وعده صادق و با رمز محمدرسول الله آغاز کرد.
 
زارعی تاکید کرد: سیاست جمهوری ایران گسترش جنگ نیست و نمی‌خواهد جنگی که اسرائیل به منطقه تحمیل کرده در منطقه گسترش پیدا کند اما آن‌طور نیست که از آن‌ها انتقال نگیریم.
 
وی با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران با هدف فراموشی شکست‌های نتایناهو در غزه بود، خاطرنشان کرد: ایران نشان داد در جایی که دشمن درصدد گسترش اقدامات تروریستس خود باشد کوتاه نخواهد آمد.
 
زارعی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره آماده پاسخ به هرگونه تهدیدات است و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد در مقابل این حمله جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام دهد قطعا پاسخ مستحکم‌تری دریافت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها