امام جمعه خاش:

ایران تعیین‌کننده معادلات سیاسی در منطقه و چه بسا در جهان امروز است

حجت السلام « دهقان» گفت: ایران تعیین‌کننده معادلات سیاسی در منطقه و چه بسا در جهان امروز است.
کد خبر: ۶۶۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳ - 15April 2024

ایران تعیین‌کننده معادلات سیاسی در منطقه و چه بسا در جهان امروز استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، تجمع حمایتی مردم خاش در پی‌ جواب کوبنده سپاه پاسداران به حمله رژیم خونخوار صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و اعلام حمایت مردمی از این‌گونه عملیات ظفرمندانه در محل آموزشگاه آیت‌الله طالقانی خاش برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین« غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش ضمن تبریک و شادباش به ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان گفت: عملیات وعده‎‌صادق موجبات شادی مسلمانان جهان از ساعات نخستین امروز را در پی داشته و این نشان از حمایت مسلمانان و لبیک آنان از نماینده برحق حضرت ولی عصر (عج)، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دارد.

حجت‌الاسلام دهقان پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به رژیم کودک‌کش اسرائیل را یادآوری قدرت نظامی ایران در منطقه دانست و تصریح نمود: ایران تعیین‌کننده معادلات سیاسی در منطقه و چه بسا در جهان امروز است.

وی فریاد شادی ملت‌های مسلمان در اقصی نقاط جهان را نویدبخش خواند و تأکید کرد: در شب‌گذشته شاهد ترس دشمن از ایفای نقش جوانان ایرانی در تولید و استفاده از انواع سلاح‌های جنگی‌ با برد بالا را شاهد بود که میت‌وان گفت اسرائیل و حتی بسیاری از هم‌پیمانانش را یارای مقابله با این حجم از غیرت و مردانگی‌ ایران و ایرانی نبود.

امام جمعه خاش در هم شکستن گنبدآهنین رژیم غاصب صهیونیستی را شکستی سخت برای تمامی‌ برنامه‌ها و لاف‌‌زنی‌های آن رژیم خواند و عنوان نمود: این یعنی برتری نظامی ایران از اسرائیل و حامیانش که خواب را از چشم دشمنان اسلام و انقلاب گرفته است.

وی اقدام شب گذشته سپاه پاسداران را برای استکبار و تمامی دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران درس عبرت خواند که حکومت ایران حکومتی الهی است و تا مادامی که دست مدد خداوند یاری‌گر رهبر و ملت ایران است هیچ دشمنی نمی‌تواند در مقابل آن ایستادگی کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار