معاون استاندار لرستان:

وعده صادق، رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد

یاوری گفت: وعده صادق تنها یک سیلی و تنبیه بود و تاکنون هیچ کشوری رژیم صهیونیستی را اینچنین تحقیر نکرده است.
کد خبر: ۶۶۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲ - 17April 2024

وعده صادق، رژیم صهیونیستی را تحقیر کردبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان «احسان یاوری» معاون استاندار لرستان امروز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش در محل پادگان لشکر ۸۴ اظهار  داشت: آن دیپلمات لیبرال که ادعا کرد آمریکا می‌تواند با زدن یک دکمه قدرت نظامی ایران را بگیرد اکنون کجاست؟ در حالیکه چند روز از عملیات وعده‌ صادق گذشته است تاکنون نتوانسته‌اند حتی به دکمه ای که می گفتند فکر کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح رهروان راه حسین (ع) هستند افزود: شیر بچه های ایران، دشمنان را تحقیر می‌کنند و زمینه ساز ظهور منجی هستند بنابراین ما نیز به داشتن قوای مسلح افتخار می‌کنیم چراکه حامی مستضعفان جهان می‌باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: مکتبی و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز نیروهای مسلح است و تمام دنیا برابر قوای نظامی ایران سر تعظیم فرود آورده اند.

یاوری افزود: ارتشیان رهروان راه شهدای بیشمار و باعث افتخار کشور هستند که برای مملکت جانفشانی کردند و وعده صادق را به ارمغان آوردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد نیز در این آیین اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود و پیوند وحدت آفرین را ایجاد کرد.

سرتیپ دوم مراد خوش کنار گفت: در این وحدت، پیوند امت با نیروهای مسلح ایجاد شد و تحول انقلابی در ارتش از روزهای نخست سال ۱۳۴۲ آغاز شد و در سال ۱۳۵۷ به سرانجام رسید.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ارتش بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و پس از جنگ هم در مناطق مختلف عملیاتی امنیت کشور را بر عهده دارد بنابراین ارتشیان همواره در تمامی جبهه ها برای آسایش و آرامش مردم تلاش و در حوزه های مختلف جانفشانی کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها