مدیرکل اوقاف و امور خیره مازندران:

معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی مازندران اعمال شد

حجت‌الاسلام «حیدری جناسمی» از اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اولیه موقوفات در شهر‌ها و روستا‌های استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ - 18April 2024

معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی مازندران اعمال شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران دیروز در جمع خبرنگاران از اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اولیه موقوفات در شهر‌ها و روستا‌های استان خبر داد و اظهار داشت: شهروندانی که تاکنون به دلایل مختلف با موقوفات قرارداد اجاره نداشتند، اکنون با این معافیت می‌توانند بدون پرداخت پذیره به راحتی نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

حجت‌الاسلام حیدری جناسمی بیان کرد: معافیت‌های اعلامی متفاوت بوده که با توجه به ماهیت پرونده از صفر تا ۱۰۰ درصد قابل اعمال است.

وی با تاکید بر اینکه این معافیت تنها برای استان مازندران لحاظ شده و مردم استان از این فرصت بهره‌گیری و اقدام به انعقاد قرارداد کنند، گفت: این معافیت‌ها و تخفیف‌ها دائمی نیست و بهتر است شهروندانی که از اراضی وقفی بهره‌برداری می‌کنند به ادارات اوقاف شهر‌های استان مراجعه کرده و از مزایای آن برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار