فرماندار نهاوند مطرح کرد؛

نقش موثر رسانه در ایجاد وحدت و رشد شهرستان نهاوند

«احمدوند» گفت: رسانه‌ حلقه رابط بین مردم و مسئولان است و می‌تواند ایجاد وفاق بین مسئولان کند و با این رویکرد وحدت رویه به رشد شهرستان کمک کند.
کد خبر: ۶۶۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰ - 18April 2024

نقش موثر رسانه در ایجاد وحدت و رشد شهرستان نهاوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «ضرغام احمدوند» فرماندار نهاوند در شورای فرهنگ عمومی شهرستان، بر اجرایی شدن شعار سال تاکید کرد و اظهار داست: اقداماتی در حوزه عمرانی سال گذشته در شهرستان انجام شده است که از جمله آنان می‌توان به بهسازی روستایی، جاده‌ها، اسفالت شهر و.... اشاره کرد.

وی افزود: برخی اقدامات جهت توسعه شهرستان متاسفانه با مقاومت‌هایی روبرو می‌شود که حواشی ایجاد می‌کند، بویژه پروژه سد گرین که اجرای آن در تامین آب کشاورزی بسیار موثر است و نیاز به همراهی مردم دارد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: موضوع بهره برداری از معادن که اشتغال و توسعه شهرستان را بدنبال دارد و نیاز به فرهنگ سازی و همراهی مردم را دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور سال گذشته، گفت: مشارکت و روند برگزاری انتخابات در شهرستان رضایت بخش بود و از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان قدردانی دارم.

احمدوند گفت: برخی رسانه ها و مدیران نسبت به تغییرات در شهرستان و واکنش‌ها دامن می‌زنند از اصحاب رسانه خواستار توجه به توسعه شهرستان هستیم تا پرداختن به تغییرات مدیران و حواشی رفتن یا ماندن فلان مدیر! 

وی خاطرنشان کرد: اما آنچه امروز شهرستان ما بشدت به آن نیاز دارد پخش اخبار امیدوارکننده است. نقش خبرنگاران در ایجاد یاس و امید در میان مردم بسیار مهم است و جامعه ما امروز به گسترش اخبار خوب و امیدوار کننده نیاز دارد.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: رسانه‌ حلقه رابط بین مردم و مسئولان است و می‌تواند ایجاد وفاق بین مسئولان کند و با این رویکرد وحدت رویه به رشد شهرستان کمک کند.

وی متذکر شد: پاسخگویی بخش جدانشدنی از مسئول است و مسئولی که پاسخگو نباشد مردمی نیست و تاکید این دولت بر مردمی بودن و پاسخگویی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها