مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران تدوین می‌شود

«آهنگر» از تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران خبر داد و گفت: در این نقشه اسناد بالادستی و قوانین مربوطه مطالعه و فرهنگ بومی محلی دیده شده است.
کد خبر: ۶۶۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ - 18April 2024

نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران دوین شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های استان که در دانشگاه مازندران برگزار شد، اظهار داشت: در تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران، همه اسناد بالادستی و قوانین مربوطه مطالعه و فرهنگ بومی محلی نیز دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به پنج کلان مسئله رسیدیم، عنوان کرد: روند تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در استان به این صورت است که در ابتدا پنج اولویت فرهنگی استان مشخص می‌شود و در مرحله بعد برنامه‌های عملیاتی در یک دوره پنج ساله برای رفع نظام مسائل فرهنگی پیشنهاد می‌شود.

«مرتضی علویان» معاون فرهنگی دانشگاه مازندران گفت: معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته جاری نشست‌هایی با دانشجویان و صاحبنظران و اساتید دانشگاه خود برای تدوین سند جامع فرهنگی استان برگزار کنند و نتیجه نظرات را به دانشگاه مازندران انتقال دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار