امام جمعه موقت بیرجند:

«فلسطین» مهم‌ترین موضوع اسلام و جهان/ عملیات «وعده صادق» دفاع حکیمانه و به‌موقع بود

حجت‌الاسلام «مختاری» فلسطین را مهم‌ترین موضوع اسلام و جهان دانست و گفت: جنایت‌های اسرائیل غاصب دل انسان را به درد می‌آورد اما مقاومت جانانه مردم فلسطین باعث قوت قلب است که نشأت گرفته از فرهنگ صبوری اسلام بوده و این تنبیه و سیلی جانانه و قاطعانه عملیات «وعده صادق» که به اسرائیل زده شد نیز جای تبریک دارد.
کد خبر: ۶۶۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ - 19April 2024

«فلسطین» مهم‌ترین موضوع اسلام و جهان است/ عملیات «وعده صادق» دفاع حکیمانه و به‌موقع بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «محمد مختاری» امام جمعه موقت بیرجند امروز(جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر بیرجند، اظهار داشت: باید خداوند را شکرگزار باشیم که همواره از ما حمایت کرده چه زمانی که از کمترین امکانات برخوردار نبودیم اما شن‌ها را پهپاد و موشک قرار داد تا اینکه آمریکای تبهکار در دل شب میان صحرای طبس شکست خورد.

وی بیان داشت: اکنون خداوند با این قدرت و قوت نظامی، ملت ما را سرافراز کرد لذا باید قدردان باشیم و از نعمت فرهنگ اسلامی نباید غافل شویم چون با این ابزار، استکبار و طاغوت را از کشور بیرون کردیم.

امام جمعه موقت بیرجند فلسطین را مهم‌ترین موضوع اسلام و جهان دانست و تبیین کرد: جنایت‌های اسرائیل غاصب دل انسان را به درد می‌آورد اما مقاومت جانانه مردم فلسطین باعث قوت قلب است که نشأت گرفته از فرهنگ صبوری اسلام بوده و این تنبیه و سیلی جانانه و قاطعانه عملیات «وعده صادق» که به اسرائیل زده شد نیز جای تبریک دارد.

حجت‌الاسلام مختاری با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» یک اقدام مشروع، دفاعی، حکیمانه، به موقع و سنجیده رزمندگان نظام اسلامی بود که غرورآفرینی و عزت‌بخشی را به همراه داشت، تصریح کرد: نیروهای مسلح چه زیبا، مدبرانه و عاقلانه سیلی جانانه به اسرائیل را مدیریت و با طراحی و اجرای بسیار مقتدرانه در برابر لایه‌های متعدد دفاعی اسرائیل توفیقات بی‌نظیر را کسب کردند.

وی مطرح کرد: تاریخ بشر عرصه حق و باطل بوده اما همواره باطل در حال فریب دادن است و امروز بعد از ۴۶ سال فشار، جنگ تحمیلی، تحریم، تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی این عزت و افتخار را در سطح جهان داریم که حاصل همان فرهنگ اسلامی است که باید تثبیت شده و به آن عمق ببخشیم.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه اعتماد به نفس و قدرت را از دین خود گرفته و آموخته‌ایم که نه ظلم می‌کنیم نه زیر بار ظلم می‌رویم اما دشمن را نباید دست کم بگیریم چون استکبار فقط زبان زور را می‌فهمد، گفت: اقدام جدی در برابر رژیم صهیونیستی مطالبه مردم بود اما ایران می‌خواست مطابق قانون عمل کند و با اقدام گستاخانه اسرائیل در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، زمینه عملیات قانونی ایجاد شد.

حجت‌الاسلام مختاری حجاب را قانون کشور و رعایت قانون را در همه دنیا واجب و لازم دانست و افزود: امروز حجاب یک مسئله ملی و امنیتی است و دشمن با شعارهای فریبنده «زن، زندگی و آزادی» امنیت کشور را هدف قرار داده و به دنبال براندازی نظام اسلامی است.

وی متذکر شد: همه نهادها و فعالان فرهنگی موظف هستند در حوزه عفاف و حجاب تبیین‌گری کنند زیرا دشمن با غول رسانه‌ای گاهی ذهن جوانان را منحرف می‌کند که ما با تبیین‌گری وظیفه داریم آنان را نسبت به نقشه‌های دشمن آگاه کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند بی‌تفاوتی در حوزه عفاف و حجاب را خطرناک دانست و مطرح کرد: دولت و حکومت اسلامی در این زمینه وظیفه دارد و باید قبل از همه در دستگاه‌های اجرایی مسئله عفاف و حجاب را نهادینه کنند و ما نیز حمایت و پشتیبانی خود را از اقدام ارزشمند فراجا اعلام می‌کنیم و باید قاطعانه و در چارچوب قانون با این پدیده شوم کشف حجاب‌ها در سطح جامعه برخورد شود.

حجت‌الاسلام مختاری در پایان عملیات «وعده صادق» را اقدام قانونی و اخلاقی دانست و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه و رهبری امامین انقلاب نعمت دیگری است که باید قدردان آن باشیم و ایشان پیوسته تأکید داشتند که با ایران قوی می‌توان با دشمن مقابله کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها