مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

کانون‌های مساجد نقش مهمی در مقابله با توطئه دشمنان دارند

روانشاد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در تقویت فعالیت های دینی قرآنی و مقابله با توطئه دشمنان دارند.
کد خبر: ۶۶۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰ - 21April 2024

کانون‌های مساجد نقش مهمی در مقابله با توطئه دشمنان دارندبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان «اعظم روانشاد» روز یکشنبه در نشست با کارکنان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار  داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به رغم محدودیت های مالی فعالیت های موثر و خوبی در حوزه های دینی، قرآنی و مسجد محوری دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه ابتدای سال ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان آغاز شد و پایان آن نیز همراه با همین ماه است، امسال تقویت فعالیت های دینی و قرآنی در اولویت کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان قرار دارد.

روانشاد با بیان اینکه جذب اعضای جوان و نوجوان، شاخص فعالیت کانون‌های مساجد است گفت: همکاری و تعامل خوبی بین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وجود دارد و فعالیت کانون ها به طور ویژه حمایت می شود.

 محمد چگنی نژاد مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه این نشست اظهار کرد: مسجد تراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می شود و تعامل حداکثری ادارات و نهادهای فرهنگی با مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

محمد چگنی نژاد ادامه داد: تحقق مسجد تراز اسلامی منجر به تعالی جایگاه و نقش این اماکن امن الهی در جامعه، تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در لرستان افزود: هر قدمی در راستای حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد برداشته شود، منجر به آبادانی معنوی این اماکن خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار