همسر شهید طهرانی مقدم:

تفکر پیروزی بر رژیم صهیونیستی از آغاز نهضت امام خمینی (ره) شکل گرفت

همسر شهید طهرانی مقدم گفت: این فکری که امروز شاهد پیروزی آن بر رژیم صهیونیستی هستیم در ذهن جوانانی که پیرو خط امام (ره) بودند، شکل گرفت.
کد خبر: ۶۶۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶ - 23April 2024

تفکر پیروزی بر رژیم صهیونیستی از آغاز نهضت امام خمینی (ره) شکل گرفتبه گزارش خبرنگار فرهنگ  و هنر دفاع‌پرس، «الهام حیدری» همسر شهید طهرانی مقدم در همایش غزه زنده است در سخنان کوتاهی پیرامون عملیات «وعده صادق» اظهار داشت: این فکری که امروز شاهد پیروزی آن بر «رژیم صهیونیستی» هستیم در ذهن جوانانی که پیرو خط امام (ره) بودند، شکل گرفت.

حیدری افزود: من به شخصه این پیروزی بزرگ و تاریخی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم. زیرا ایشان به خوبی و شایستگی قدم ثابت خود را دقیقا جای پای امام خمینی (ره) گذاشتند.

همسر شهید طهرانی مقدم ادامه داد: ما اگر امروز در ایران شاهد این سفره پر برکت و هدیه ارزشمند پیروزی هستیم دلیل آن تلاش تمامی شهدا و آزادگان دنیا است که در این مسیر برای نابودی «اسرائی» حرکت کردند.

وی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: امروز به صورت نمادین نام حاج حسن تهرانی مقدم برده می‌شود. اما آن حقیقتی که همه ما می‌دانیم این است خون تمامی شهدا در این مسیر به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار