فرماندار شهرستان بجنورد:

فرهنگ دفاع مقدس دارای مؤلفه‌های ارزشمندی است

باقرپور گفت: فرهنگ دفاع مقدس دارای مؤلفه‌های ارزشمندی است که  پشتوانه حرکت‌های میهن اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ - 30April 2024

حرکت انقلاب در مسیر درست خود منوط به حرکت در مسیر شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدباقر باقرپور» فرماندار شهرستان بجنورد در جلسه هماهنگی کنگره هزار شهید شهرستان بجنورد، اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس دارای مؤلفه‌های ارزشمندی است که  پشتوانه حرکت‌های میهن اسلامی است و حرکت انقلاب در مسیر رهنمود‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، منوط به حرکت در مسیر شهدا است.

فرماندار بجنورد با تأکید بر اینکه کار در راه شهدا نیاز به نیت خالص دارد، افزود: شهدا جان خود را در این راه داده‌اند و ما باید برای کار برای این عزیزان ابتدا نیت خالص و باور داشته باشیم که با یک نقشه راه درست و هوشمندانه مبتنی بر منویات فرماندهی کل قوا، رسالت اصلی کنگره شهدا را تبیین کرد. ابعاد هر فعالیتی با تعیین زمان توسط ستاد کنگره مشخص شود تا همه دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با وحدت و هم افزایی پیش بروند. در اینصورت قطعاً اثرات بهتری به دست خواهیم آورد.

در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار «مجتبی قائینی» مسئول مهندسی و امور یادمان‌های اداره کل حفظ آثار خراسان شمالی ضمن تأکید بر استفاده از تجربیات دفاع مقدس و همچنین توجه به نقاط ضعف و قوت کنگره‌های پیشین، گفت: کنگره شهدا  باید با نگاه حفظ قداست دفاع مقدس و توجه به نقاط قوت این حماسه عظیم به آن پرداخته و برنامه ریزی دقیق صورت گیرد. کنگره شهدا یک واقعه ماندگار است که از نتایج آن باید به نحو درستی برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار