سومین پویش کتابخوانی و بازکاوی شخصیت شهید «علی ماهانی» برگزار شد

سومین جلسه پویش کتابخوانی و بازکاوی شخصیت شهید «علی ماهانی» با حضور سرهنگ « مهدوی فرد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ - 30April 2024

سومین پویش کتابخوانی و بازکاوی شخصیت شهید «علی ماهانی» برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان:صبح امروز سومین جلسه شورای سیاستگذاری پویش کتابخوانی و بازکاوی شخصیت شهید «علی ماهانی» در راستای معرفی شخصیت و زندگی شهید «علی ماهانی» الگو قراردادن این شهید در زندگی جوانان و همچنین پیروی جوانان از سبک زندگی و سیره رفتاری شهید برگزار شد.
 
این جلسه با حضور سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان و رئیس موزه دفاع مقدس و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج استان و مسئول انتشارات شهید حاج قاسم سلیمانی، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و دبیر پویش برگزار شد.
 
در این جلسه مشخص شد ادارات و ارگانهایی که ماهیت کاری آنها به کتاب و کتابخوانی و فرهنگ مرتبط است جلساتی برگزار شود و از آنها در مشارکت در این پویش الجرا شود تا جامعه هدف بیشتری درگیر موضوع شوند.
 
در پایان این جلسه مشخص شد این پویش موج گسترده تبلیغات از سوم خرداد شروع خواهد شد تا 31 شهریور پاسخنامه ها و تولیدات به دیبرخانه ارسال شوند و 23 مهر اختتامیه پویش برگزار شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار