مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دانش‌آموزان امروز سکان داران فردای جامعه هستند

شوشتری گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان نظام مقدس اسلامی هستند و فردا به جای مسئولین امروز کشور، سکان‌دار اداره جامعه خواهند بود.
کد خبر: ۶۶۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ - 30April 2024

دانش‌آموزان امروز سکان داران فردای جامعه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سید امیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در آیین نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» که به مناسبت آغاز هفته معلم امروز در هنرستان جلیل نصیرزاده آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان نظام مقدس اسلامی هستند و فردا به جای مسئولین امروز کشور، سکان‌دار اداره جامعه خواهند بود.

وی افزود: در زنگ سپاس معلم از زحمت‌کشان عرصه تعلیم و تربیت تشکر می‌کنم و گرامی می‌دارم یاد شهید مطهری را که خطوط انحرافی را شناسایی کرد و با روشنگری نسل جوان را نسبت به پیامد‌های گرایش به این خطوط آگاه کرد؛ بر همین اساس باید مجاهدت این متفکر شهید را ارج نهاد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش گسترده خراسان رضوی با یک و نیم میلیون دانش‌آموز و ۱۰۰ هزار همکار فرهنگی دستاورد‌های زیادی با تلاش معلمان و دانش‌آموزان خود داشته است. ارتقا سطح برگزاری نماز جماعت، حضور ۹۱ هزار معتکف دانش‌آموز در بین ۱۲۰ هزار معتکف استان که افزایش ۳ برابری نسبت به سال گذشته داشته است از جمله افتخارات جامعه فرهنگیان استان است.

شوشتری در ادامه از حضور اثرگذار دانش‌آموزان و معلمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور بیش از ۲ هزار ناظر افتخاری از بین دانش‌آموزان پایه دوازدهم سر صندوق‌های رای برای اولین بار در کشور و بیش از ۵ هزار دانش آموز خبرنگار پای صندوق‌های رای سخن گفت.

این مقام مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال گذشته در نمرات امتحان نهایی بالاتر از میانگین کشوری قرار داشت، همچنین دانش آموزان استان در جشنواره خوارزمی افتخارآفرینی کردند.

وی گفت در حوزه جذب و استخدام نیز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در تابستان سال گذشته بیش از ۲۱ هزار نفر را برای گزینش ۷ هزار معلم توانمند مورد ارزیابی و مصاحبه قرار داد. بیش از ۱۰ هزار نیروی جدید نیز امسال استخدام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان از ساخت ۳۰۱ پروژه با ۱۵۰۰ کلاس از محل مولدسازی در استان خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار