سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

باید از متون و اسناد مکتوب شده دفاع مقدس کلیدواژه تولید شود

«شوشتری» گفت: متون و اسناد مکتوب شده، کلیدواژه تولید شود تا پژوهشگر، نویسنده و هنرمند امکان جستجوی آسان و تولید محصول خوب را برای معرفی دفاع مقدس داشته باشد.
کد خبر: ۶۶۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ - 01May 2024

حتی آب خوردن را مدیون شهدا هستیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «فرج الله شوشتری» سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه دفاع مقدس یک منبع ارزشمند است، اظهار داشت: اسناد و آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس اعم از صوت و تصویر، ثبت و به عنوان یک سند مکتوب ماندگار و به صورتی هنری ارائه شوند.

وی ادامه داد: از متون و اسناد مکتوب شده، کلیدواژه تولید شود تا پژوهشگر، نویسنده و هنرمند امکان جستجوی آسان و تولید محصول خوب را برای معرفی دفاع مقدس داشته باشد.

شوشتری ادامه داد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند.

وی با بیان اینکه توجه به محتوا و مخاطب در انتقال مفاهیم دفاع مقدس یک ضرورت است ادامه داد: برنامه ریزی انجام شده و فعالیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان گویای این است که به واقعیت ها، نیاز و ذائقه مخاطب توجه می‌شود و نوع عملکرد امیدوارکننده است.

شوشتری با اشاره به برخی از آثار تولید شده در کشور، بیان داشت: نباید کاری کنیم که فقط گفته باشیم یک کاری انجام داده ایم، البته آنچه را که باید برای تاریخ بماند در حین اتقان نیاز به ذائقه سنجی ندارد، اما برای مردم امروز باید ذائقه و نیاز سنجیده شود و متناسب با آن، اثر و محصول تولید شود.

وی ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان با مشاهده مستند برنامه‌های «عطر بهشت»، «به دنبال ستاره ها» و «اردو‌های حماسی» این برنامه را هوشمندانه و متناسب با نیاز‌ها و ذائقه کودکان و نوجوانان دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار