برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌ موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود

رحمتی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان اکسیری است که عصاره آن به هرکجا وارد شود منشا خیر و برکت خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶ - 05May 2024

استاندار آذریاجان شرقی در جمع اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به استمرار فرهنگ سازی دفاع مقدس پرداخت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، استاندار آذریاجان شرقی در جمع اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به استمرار فرهنگ سازی دفاع مقدس پرداخت.

استاندار آذربایجان شرقی «مالک رحمتی» در اولین جلسه اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن لزوم تشکیل این جلسه گفت: حضور در این جلسات را کار اداری لحاظ نکنیم و باید آن را یک تکلیف الهی و شرعی بدانیم و بزرگترین سرمایه همه ما پرداختن به همین مسئله مهم است چرا که هر صفحه از دفاع مقدس یک پیام تکان دهنده و انسان ساز دارد.

رحمتی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان اکسیری است که عصاره آن به هرکجا وارد شود منشا خیر و برکت خواهد شد  و امروز علت بقاء و استمرار ایثارگری‌ها و مقاومت‌های جبهه مقاومت الگوگیری از آن فرهنگ غنی دفاع مقدس می‌باشد.

مگر می شود ما چنین فرهنگ غنی داشته باشیم و جوانان ما در مدارس دچار شبهه باشند. ما باید ارتباط پایدار در حوزه دفاع مقدس و دانش آموزان ایجاد کنیم و همگی با تمام قوا و توان پای کار بیاییم.

در پایان این جلسه استاندار آذربایجان شرقی با دستور به فرماندهان و مدیران کل مبنی بر حضور در تمامی جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار تاکید داشتند این جلسات باید هر دوماه یکبار به صورت منظم تشکیل و مصوبات آن پیگیری شود و نیز ایشان خاطرنشان شدند همه ادارات مکلف هستند از ظرفیت فرهنگی خود برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان با انعقاد مشارکت نامه با حفظ آثار در تسهیل این امر مهم حاضر شوند و چنانچه از سوی هر یک از اعضا نسبت به مفاد مشارکت نامه کوتاهی شود سریعا جلسه‌ای سه جانبه با مسئولیت معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مدیر کل حفظ آثار استان و نیز دستگاه مربوطه تشکیل شود و گزارش آن به استاندار ارائه گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها