شنیده شدن صدای انفجار در بندر «ایلات»

رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.
کد خبر: ۶۶۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹ - 01May 2024

شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفا‌ع‌پرس به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، رسانه‌های صهیونیست از شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند و اعلام کردند که سامانه دفاع ضد هوایی رژیم اشغالگر بدون به صدا درآوردن آژیر خطر در این منطقه فعال شده است.

بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی، تاکنون بار‌ها از سوی رزمندگان جنبش انصارالله یمن مورد حمله موشکی و پهپادی قرار گرفته است.

حملات موشکی و پهپادی جنبش انصارالله پس از آن انجام شد که این گروه مقاومت، با هدف تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به تجاوزش به نوار غزه، تهدید کرد که ضمن جلوگیری از عبور و مرور کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا با مقصد سرزمین‌های اشغالی، منافع این رژیم را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد. از این رو، طی چندین عملیات کشتی‌های این رژیم در دریای عرب و دریای سرخ و همچنین بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی و پهپادی قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیرو‌های ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آن‌ها از امنیت کامل برخوردار هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار