نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

آموزش و تربیت باید به‌سمت مصونیت‌بخشی به ذهن‌ها و قلب‌ها برود

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه آموزش و تربیت باید به‌سمت مصونیت‌بخشی به ذهن‌ها و قلب‌ها برود، گفت: دغدغه معلم و مربی ما امروز باید ساخت و تربیت ذهن و قلب یک انسان مؤمن باشد که این مهم بدون عمل مجاهدانه محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۶۶۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ - 02May 2024

آموزش و تربیت باید به‌سمت مصونیت بخشی به ذهن‌ها و قلب‌ها برودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تجلیل از فرماندهان، اساتید و مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه، از استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان الگوی جامع برای معلمان و اساتید در ابعاد گوناگون یاد کرد و اظهار داشت: شهید مطهری با برخورداری از معرفت، علم، شناخت و اشراف کامل نسبت به مسائل با هدف مقابله با هجمه‌های فکری و شبهه‌افکنی‌های دشمن، به فراخور نیاز جامعه مخاطب خود، محتوای آگاهی‌بخش و هدایت‌گر را در اختیار آنان قرار می‌داد و سرانجام مزد مجاهدت انقلابی خود را با شهادت دریافت کرد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه اعمال انسان‌ها متأثر از شاکله وجودی آن‌هاست، گفت: شاکله هر انسانی را  دانش‌ و معرفت‌ها و گرایش‌ و تعلقات شکل می‌دهد و دشمنان انقلاب اسلامی امروز پس از ناکامی در تمامی عرصه‌ها، توان و تمرکز خود را بر ایجاد تغییر در باورها و گرایش‌ها قرار داده‌اند تا شخصیت، فرهنگ وسبک زندگی انسان‌ها را دچار تغییر کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه مقطع کنونی را روزگار جهاد در عرصه تعلیم و تربیت خواند و عنوان کرد: امروز مسئولان، مربیان و روحانیون ما می‌بایست جهاد در این عرصه را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا دشمن را در اهداف شوم خود در تغییر الگوها، ذائقه‌ها و تسخیر ذهن‌ها و قلب‌ها ناکام گذارند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و تربیت ما باید به سمت مصونیت‌بخشی به ذهن‌ها  برود، گفت: دغدغه معلم و مربی ما امروز باید ساخت و تربیت ذهن و قلب یک انسان مؤمن باشد که این مهم بدون عمل مجاهدانه محقق نخواهد شد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پایان تلاش مستمر، خدامحوری، برخورداری از سعه صدر و مقابله با هجمه دشمنان را از الزامات عمل جهادی توصیف و خاطرنشان کرد: اساتید و مربیان امروز افسران جبهه علم، تربیت و آگاهی‌بخشی هستند.

بر اساس این گزارش، در آیین تجلیل از فرماندهان، مربیان و اساتید برتر عقیدتی سیاسی سپاه از خانواده سردار سرلشکر پاسدار شهید «حاجی رحیمی» تجلیل شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها