النجباء:

مقاومت عراق جزئی اساسی از محور مقاومت است/ منتظر عملیات‌های جدید باشید

سخنگوی رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء عراق گفت: حمله موشکی به تل‌آویو بار دیگر ثابت کرد که مقاومت عراق جزئی اساسی از محور مقاومت است.
کد خبر: ۶۶۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ - 03May 2024

مقاومت عراق جزئی اساسی از محور مقاومت است/ منتظر عملیات‌های جدید باشیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «حسین الموسوی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء عراق روز جمعه در مصاحبه با شبکه المیادین در واکنش به حملات مهم مقاومت کشورش به اهدافی حیاتی در قلب سرزمین‌های اشغالی، از برنامه مقاومت عراق برای حمله به اهداف جدید در این کشور خبر داد.

وی گفت: این حملات پیامی به فرزندان غزه است که آنها در این نبرد تنها نیستند.

الموسوی همچنین تاکید کرد: حملات موشکی این پیام را به آمریکا منتقل می‌کند که مقاومت در برابر اتفاقات غزه دست‌بسته نخواهد بود و سکوت نخواهد کرد.

وی ادامه داد: مقاومت اسلامی عراق یک بانک اهداف بزرگ دارد که از طرق مختلف مورد هدف قرار خواهند گرفت.

این اظهارات پس از آن بیان شد که مقاومت اسلامی عراق پنج‌شنبه شب و بامداد امروز (جمعه) در بیانیه‌های جداگانه از حمله به سه هدف حیاتی در قلب سرزمین‌های اشغالی ازجمله هدف قرار دادن یک مقر موساد خبر داد.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار