امام جمعه موقت اصفهان:

اندیشه عفاف و حجاب در مدارس از اولویت‌ها باشد

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به اجرای طرح نور در کشور گفت: اگر چه نیروی انتظامی با استحکام با تمام وجود در راستای ارزش‌ها ایستاده است، لازم است حمایت‌های لازم صورت گیرد، همچنین ضرورت دارد تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در تمامی مدارس در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۶۶۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ - 03May 2024

اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت قرار گیردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید احمد محمودی» امام جمعه موقت اصفهان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با بیان خدا، جبرئیل، پیامبران و پیامبر بزرگ اسلام همه به نوعی معلم هستند اظهار داشت: رهبر انقلاب بر موضوع پرورش و تربیت که از جمله مهم‌ترین وظایف دستگاه آموزش و پرورش است، بسیار تأکید کردند. و معلم را دارای جایگاه ویژه توصیف کردند.

وی ارایه هویت دینی و ملی توام با تعلیم و آموزش را امری ضروری دانست و افزود: پیشواز این برخی دنبال سند ۲۰۳۰ بودند که خارج از دین و وابسته به سیاست‌های غربی بود و لذا امروز لازم است تمامی معلمان نسبت به کار فرهنگی در مدارس توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا دانش‌آموزان در آینده مسؤولان این کشور هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به خیزش دانشگاه‌های آمریکا و غرب علیه رژیم صهیونیستی، گفت: نامه ۱۰ سال قبل رهبر انقلاب به جوانان غربی منشأ شعارهای امروز جوانان آمریکایی علیه رژیم غاصب و تحولات دانشگاهی در آمریکا است.

محمودی با اشاره به اجرای طرح نور در کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با استحکام با تمام وجود در راستای ارزش‌ها ایستاده است لازم است حمایت‌های لازم صورت گیرد، همچنین ضرورت دارد تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در تمامی مدارس در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر اینکه اگر انسان به تقوای الهی توجه نکند دچار خسران شده و سرمایه انسانیت و معنویت که امنیت الهی است را از دست می‌دهد، گفت: باید با کسب تقوای الهی از ویژگی‌های منفی دوری کنیم، امیدواریم خداوند همه ما را ملبس به لباس تقوا بفرماید.

وی با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) افزود: امام صادق در دوران بسیار حساسی و حکومت بنی امیه و حکومت عباسیان ظالم جامعه اسلامی را مدیریت کردند و در مواجه با موضوعات انحرافی به گونه‌ای با جهاد تبیین عمل کردند که امروز شاهدیم از ایشان به‌عنوان مؤسس حزب شیعه نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار