معاون سیاسی فرمانده کل سپاه پاسدارن:

آمریکا و رژیم صهیونسیتی بدانند در آینده منطقه جایی ندارد

سردار جوانی با اشاره به نقش عملیات‌‌های طوفان الاقصی و وعده صادق در حرکت رو به افول رژیم صهیونسیتی، گفت: آمریکا و رژیم صهیونسیتی بدانند در آینده منطقه جایی ندارد.
کد خبر: ۶۶۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷ - 09May 2024

آمریکا و رژیم صهیونسیتی بدانند آینده در منطقه جایی نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار «یدالله جوانی» معاون سیاسی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در یادواره ۴۰۰ شهید منطقه یک اصفهان، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا کار ارزشمندی است زیرا همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند فضیلت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: شهدا به واسطه جایگاهی که در عالم خلقت دارند نیاز به برگزاری محفل ندارند، بلکه ما و به ویژه مسوولان به برگزاری چنین مراسماتی نیازمندیم تا با راه و رسم شهدا آشنا شویم، ایشان را الگوی قرار دهیم و همانند شهدا عمل کنند. 

سردار جوانی با اشاره به ویژگی‌ها و درس‌هایی از شهدا، گفت: شهید خرازی به ما آموخت که راه شهدا راه انبیا است و شهدا، پاسداران واقعی انقلاب هستند و برای ما نقش الگویی دارند. شهید سلیمانی به ما آموخت باید شهید بود تا شهید شد. شهید میثمی به ما آموخت به اين طرف و آن طرف ننگريد، فقط نگاه كنيد به نائب امام زمان تان تا فريب نخوريد. شهید قوچانی در والفجر۸ در اوج عملیات بر نماز اول تاکید داشت.

سردار جوانی با بیان اینکه عزت، حیات و بقای جامعه اسلامی جز در پرتو جهاد محقق نمی‌شود، افزود: اگر جامعه‌ای از فرهنگ شهادت دور باشد باید جامه ذلت بر تن کند ولی ملت ما بهتر از جامعه زمان پیامبر اکرم (ص) است، زیرا در این مسیر ایستاده و با گذشت ۴۵ سال همواره مردان جهاد در جامعه هستند.

وی با اشاره به طراحی غایله‌ها، توطئه‌ها، فتنه‌ها، جنگ توسط دشمنان در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز داشت: این دوره‌ای استثنایی در تاریخ بشر است که ملتی تنها حرکت توحیدی داشته باشد و همه طواغیت زمان علیه آن به قصد به تسلیم کشیدن، توطئه طراحی کنند ولی تربیت شدگان مادران پاک ایران زمین الگویی خلق کنند که در جهان تحول ایجاد کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز جهان تحت تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی قرار گرفته است و پرچمی که امام به احتزاز درآورد، در دست مردان و زنان در اقصی نقاط جهان دیده می‌شود

وی خاطر نشان کرد: زمانی امام (ره) فرمودند؛ «جنگ ما فتح فلسطین را به همراه خواهد داشت» و کسی گمان نمی‌کرد که آینده چه می‌شود ولی امروز شاهدیم که مجاهدت رزمندگان ما الگویی خلق کرده که با تاثیر از آن مقاومت بوجود آمده در منطقه در فلسطین، عراق، لبنان، سوریه و یمن، دشمن را به وحشت انداخته است.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از فتنه سال گذشته مبنی بر نزدیک شدن به قله، ادامه داد: چیزی از این بیانات نگذشت که تحولی در قالب طوفان الاقصی رقم خورد و الگویی که شهدای انقلاب اسلامی در پیش گرفته بودند دنیا را متحول کرد و رزمندگان حماس، رژیم مدعی صهیونسیتی را به حیرت زده کردند.

وی با اشاره به مقاومت هفت ماهه رزمندگان مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی، تصریح کرد: امروز دنیا متحیر شده است که مردم در غزه به کدامین الگو تمسک کرده‌اند که برغم بمباران، اینگونه مقاومت می‌کنند و بدانندکه الگویشان انقلاب اسلامی است و الگوی انقلاب اسلامی ایران، عاشورای حسینی است. 

 معاون سیاسی سپاه ابراز کرد: امروز رژیم صهیونسیتی در موقعیتی قرار دارد که هرچه کند شکستی بر شکست‌هایش افزوده می‌شود. رژیم صهیونسیتی را استکبار بوجود نیاورد مگر اینکه در بین کشورهای اسلامی مانند غده سرطانی عمل کند و عامل اختلاف و مانع پیشرفت کشورهای اسلامی شود ولی امام (ره) با تیزهوشی فرمودند اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود. 

وی تاکید کرد: این افتخار برای ملت ایران است که سازش را به حاشیه راند و مقاومت را در جهان تقویت کرد زیرا اگر بخواهیم زمینه ساز ظهور باشیم، باید اسراییل را از بین برود و برهمین اساس نظام اسلامی دست فلسطینیان را پر کرد. در حالی که کشورهای دیگر به واسطه نفوذ پشت فلسطین را خالی کردند ولی ایران صادقانه برسر آرمانهایش ایستاد و این نشانه‌ای است که ملت ایران در راه درست قرار گرفته و بر درستی راهش مقاومت می‌کند.

سردار جوانی با اشاره به وحشت دشمنان از قدرت مقاومت، گفت: شش ماه تلاش کردند، حمام‌ خون به راه انداختند و بی اعتنا به ملت‌ها و قوانین بین المللی زن و بچه و‌ پیر و جوان را کشتند ولی راه به جایی نبردند و لذا از سال گذشته به واسطه شکست‌های پی در پی در میدان، جنایت‌ها در تعرض به جبهه مقاومت را با این تصور که جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و از خاک ایران پاسخ نمی‌دهد، آغاز کردند و با شلیک موشک به بخش کنسولی آن جنایت را مرتکب شدند که منجر به شهادت هفت نفر از فرماندهان به ویژه سردار شهید زاهدی شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونسیتی با یک تحلیل غلط این خطا را مرتکب شد زیرا می‌توانستند این اقدام را در جای دیگر انجام دهند ولی به زعم خود تصور می‌کردند برغم تجاوز به کنسولگری که بخشی از خاک ایران اسلامی جمهوری اسلامی ایران است، نظام اسلامی به صورت مستقیم پاسخی نمی‌دهد و برای آنها پیروزی بزرگی محسوب می‌شود ولی بعد از این جنایت و در امتداد عملیات طوفان‌الاقصی، عملیاتی به مراتب دقیق تر به عنوان وعده صادق طراحی شد که پیامدها و آثارش ساعت‌ها نیاز به تحلیل دارد.

سردار جوانی تصریح کرد: دشمنان به مخیله‌شان نمی‌رسید که ایران از خاک خود چنین اقدامی کند و لذا بعد از آن یاوه‌گویی‌هایی را در رسانه‌هایشان به راه انداختند، بعد از اینکه فهمیدند ایران در تصمیم خود قاطع است تهدیدی پر حجم به راه انداختند تا ایران را منصرف کند، بعد از ایران خواستند حداقل از خاکی دیگر پاسخ دهد و در هنگام پاسخ قاطع ایران تلاش کردند تا پرتابه‌های به سرزمین‌های اشغالی نرسد و لذا تمام امکانات پدافندی رژیم، غرب، آمریکا و برخی دولت‌های مرتجع عرب را به میدان آوردند و مطمئن بودند که انقلاب اسلامی نمی‌تواند موفق شود.

وی خاطر نشان کرد: این پاسخ موفق و حیرت انگیز ایران با بهره گرفتن از بخش کوچکی از توان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح، محقق شد و این عملیات بسیار پیچیده نتیجه‌اش این شد یک شگفتی محقق شد که کارشناسان غربی اذعان کردند که باید جهان را به قبل و بعد از عملیات طوفان الاقصی تقسیم کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: صهیونسیت ها باور کردند ایران هم قدرت دارد و هم اراده عمل دارد و این عملیات دوستان را امیدوار کرد و دشمن درمانده که باید با این قدرت چه کند.

وی تصریح کرد: تنها کار عاقلانه‌ای که دشمنان می‌توانند انجام دهند آن است که به ظلم، ستمگری و اشغال سرزمین فلسطین پایان دهند و بدانند حتی اگر در رفح حمام خون راه بیاندازند در آینده جایی در منطقه ندارند و آمریکا هم در آینده منطقه جایی ندارد و این منطقه با هدایت ولایت و حضور ملت‌های منطقه راه پیشرفت و اعتلا را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار