فرمانده نیروی دریایی سپاه:

به پشتیبانی مردم در مقابل زورگویی آمریکایی‌ها پاسخ محکمی خواهیم داد

سردار «تنگسیری» با بیان اینکه امروز اگر آمریکایی‌ها یک نفتکش ما را بگیرند ما نیز در اقدام متقابل یک نفتکش آنها را خواهیم گرفت، گفت: در صورت زورگویی و به پشتیبانی مردم پاسخ محکمی به آنها خواهیم داد و در مقابل دشمن هیچگاه کم نمی‌آوریم و رزمنده‌های ما در زمین و آسمان و دریا با مجاهدت‌های خود در برهه‌های مختلف زمانی ثابت کردند که خدا بالاتر از همه چیز است.
کد خبر: ۶۶۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ - 10May 2024
به پشتیبانی مردم در مقابل زورگویی آمریکایی‌ها در دریا پاسخ محکمی به آنها خواهیم دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از آیین کلنگ زنی آمادگاه عمل کلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لارستان، در سخنرانی جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: امروز در شهری هستیم که هم ریشه مبارزه با امپریالیسم و استکبار جهانی و هم مبارزه با رژیم ستمشاهی دارد و اقدامات سید عبدالحسین لاری در تاریخ مبارزات این منطقه درخشان است.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب درباره لارستان و آیت الله العظمی سید عبدالحسین لاری و آیت الله آیت اللهی به نیکی سخن گفته اند و این شهرستان یکی از مناطقی است که باید به آن افتخار کرد و معتقدیم مردم این منطقه مانند گذشته پشتیبان ما در خلیج فارس و دریا خواهند بود.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در زمان حکومت پهلوی و در سال ۱۳۲۰ به شاه گفتند که سه نفتکشی که از ایتالیایی‌ها اجاره کردیم، در اقیانوس هند توسط انگلیسی‌ها توقیف شده و شاه دستور داد یکی را به آنها بدهند که در جواب گفته شد آنها راضی نمی‌شوند و شاه گفت پس دوتا را بدهید. 
 
سردار تنگسیری با بیان اینکه امروز اگر آمریکایی‌ها یک نفتکش ما را بگیرند ما نیز در اقدام متقابل یک نفتکش آنها را خواهیم گرفت، گفت: در صورت زورگویی و به پشتیبانی مردم پاسخ محکمی به آنها خواهیم داد و در مقابل دشمن هیچگاه کم نمی‌آوریم و رزمنده‌های ما در زمین و آسمان و دریا با مجاهدت‌های خود در برهه‌های مختلف زمانی ثابت کردند که خدا بالاتر از همه چیز است.
 
وی درباره حضور خود در لارستان گفت: امروز و در شروع دهه مبارک کرامت، کلنگ احداث آمادگاه عمل کلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان به زمین زده شد و این آمادگاه پس از اتمام عملیات ساخت و احداث، ماموریت پشتیبانی و حمایت لجستیکی از مناطق نیروی دریایی در جنوب کشور و خلیج فارس را بر عهده خواهد داشت.
 
این فرمانده عالی رتبه سپاه تصریح کرد: برای این موضوع نماینده منتخب و نماینده فعلی مردم این منطقه پیگیری‌های بسیار زیادی انجام دادند و بر خود لازم دیدیم که این کار را انجام دهیم و تاکید کردیم که در این مجموعه از جوانان و نیرو‌های بومی استفاده شود و علاوه بر آن امیدواریم همه مردم نیز از لحاظ معنوی به این موضوع کمک کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار