با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز شهادت پاسدار «کبودوندی» را تسلیت گفت

سردار «اسلامی» با صدور پیامی شهادت پاسدار «علی کبودوندی» از مدافعان حریم ولایت و مرز‌های مقدس ایران اسلامی در حین ماموریت تامین امنیت پایدار در نقطه صفر مرزی جنوب شرق کشور را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲ - 11May 2024

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز شهادت پاسدار علی کبودوندی را تبریک و تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با صدور پیامی شهادت پاسدار رشید «علی کبودوندی» از مدافعان حریم ولایت و مرز‌های مقدس ایران اسلامی در حین ماموریت تامین امنیت پایدار در نقطه صفر مرزی جنوب شرق کشور را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (آیه 169 سوره آل عمران)

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به محضر مبارک حضرت ولی امر مسلمین جهان (حفظه الله تعالی)، خانواده محترم این شهید والامقام، همرزمان و مردم شهیدپرور ایران اسلامی، خصوصاً مردم غیور استان البرز، به مقام شامخ این شهید سرافراز درود و صلوات می‌فرستم و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل مسئلت می‌نمایم.

شهادت این مجاهد فی سبیل الله بار دیگر ثابت کرد که پاسداران غیور انقلاب اسلامی در راه دفاع از مرز‌های مقدس و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از جان خود گذشته و همواره آماده جانفشانی در راه حفظ امنیت و آرامش مردم هستند.

بی‌شک شهادت این شهید والامقام، پرچم پرافتخار ایثار و شهادت را در ایران اسلامی به اهتزاز درآورد و یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در صیانت از مرز‌های ایران اسلامی شد.

راه این شهید والامقام که مملو از ایثار و فداکاری بود، پررهرو باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار