یادداشت/ هوشنگ نوبخت

روابط عمومی خط مقدم تاثیرگذاری بر افکار عمومی

روابط عمومی‌های امروز سنگربانان جنگ رسانه و اطلاع رسانی هستند و دشمن از دوربین و قلم آن‌ها همانند موشک‌های جبهه مقاومت هراس دارد، چرا که کشتار صدها خبرنگار و فعال رسانه‌ای در غزه به دست رژیم صهیونیستی؛ گویای ترس این رژیم جنایتکار و استکبار جهانی از پوشش خبری خبرنگاران آزاد و رسانه‌های مستقل است.
کد خبر: ۶۶۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ - 16May 2024

روابط عمومی خط مقدم تاثیرگذاری بر افکار عمومی استگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ ـ هوشنگ نوبخت؛ فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌های ارزشمند فعالان و همکاران عزیزمان در این عرصه خطیر به خصوص در ارتقا سطح آگاهی و تعاملات سازنده در سطوح مختلف جامعه است. 

این روز فرصت مناسبی است تا ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های فعال و خبرنگاران جهادی و بدون مرز در سنگر جهاد تبیین، یاد و خاطره شهدای این حوزه و رسانه را گرامی بداریم.

روابط عمومی‌های امروز سنگربانان جنگ رسانه و اطلاع رسانی هستند و دشمن از دوربین و قلم آن‌ها همانند موشک‌های جبهه مقاومت هراس دارد، چرا که کشتار صدها خبرنگار و فعال رسانه‌ای در غزه به دست رژیم صهیونیستی؛ گویای ترس این رژیم جنایتکار و استکبار جهانی از پوشش خبری خبرنگاران آزاد و رسانه‌های مستقل است و هر بار که خبری در رسانه‌های مستقل و منصف از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود، امپراطوری رسانه‌‌ای استکبار جهانی به رغم شعارهای تو خالی خود مبنی بر دفاع از آزادی بیان، مجبور به سانسور و یا اتخاذ موضع انفعالی می‌شوند و این مسأله می‌تواند به روشن شدن اذهان عمومی مردم دنیا در بیان خیلی از واقعیت‌ها بینجامد.

اهمیت فعالیت روابط‌ عمومی‌ها در سال جاری که رهبر معظم انقلاب آن را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، دوچندان شده است، به‌گونه‌ای که آنها می‌توانند با به‌کارگیری ابزارها و فناوری‌های نوین، به آگاهی‌بخشی، تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در جهش تولید، تسهیل ارتباط بین مردم و تولیدکنندگان، انعکاس دستاوردها و تجارب موفق، حمایت از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و به خصوص در امر امیدآفرینی و نشاط کمک کنند.

جایگاه روابط عمومی در عرصه دفاع مقدس از آن جهت دارای اهمیت دوچندان است که در حوزه نشر که مهمترین رسالت بنیاد در فضای کنونی جامعه است، این واحد می‌تواند خط مقدم تاثیرگذاری بر افکار عمومی باشد و این مهم در حالی به اوج راهبرد خود نزدیک می‌شود که همه در نهضت صدبرابری شدن تولیدات محتوایی دفاع مقدس که تاکید فرماندهی کل قوا است، عزمی راسخ دارند.

امید این که مدیران، فعالان و کارشناسان حوزه روابط عمومی بتوانند با دانش و بینش تخصصی خود، ضمن دشمن شناسی و تبیین آن به جامعه برای پیشگیری از چالش‌ها در راه امیدآفرینی و موفقیت‌های شگرف کشور در مسیر رسیدن به قله آنچنان عمل کنند که روزنه‌ای برای رسانه‌های معاند باقی نماند تا روح و روان جوانان مان را آزده خاطر کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها