روحانی اهل سنت گلستان:

شهید «رئیسی» رئیس جمهور دوست‌داشتنی و مردمی بود

آخوند «ابوبکر خوجملی» گفت: شهید رئیسی، دوست داشتی، صمیمی و مردمی بود که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۶۶۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴ - 20May 2024

شهید «رئیسی» رئیس جمهور دوست‌داشتنی و مردمی بودبه گزارش دفاع‌پرس از گلستان، آخوند «ابوبکر خوجملی» دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت و امام جمعه «نگین‌شهر» از توابع شهرستان آزادشهر با تسلیت شهادت آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد اظهار داشت: شهید رئیسی، دوست داشتی، صمیمی و مردمی بود که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آخوند ابوبکر خوجملی تاکید کرد: شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان ایشان ضایعه‌ای غمبار و مصیبتی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

وی بابیان اینکه آیت الله رییسی، خادم مردم و یار و یاور محرومان بود و در این راه نیز به شهادت رسید، ادامه داد: شهادت مظلومانه رییس جمهور را به ملت ایران بالاخص خانواده معزز شهدا، رهبر معظم انقلاب، دولتمردان و همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و همچنین مردم استان گلستان از اقوام و مذاهب اسلامی تسلیت می‌گویم.

آخوند خوجملی با اشاره به سخنان عصر دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه خللی در اداره کشور ایجاد نخواهد شد و مردم نگران نباشند، گفت: از همه مسوولان تقاضا داریم همچون گذشته در صحنه خدمت به مردم حاضر بوده حامی رهبر و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند.

تواضع و فروتنی ویژگی شاخص رییس جمهور بود

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت همچنین تواضع و فروتنی را مهمترین ویژگی شاخص آیت الله رییسی دانست و افزود: در چند دیدار مستقیم با شهید رئیسی هیچگاه حالاتی از غرور و تکبر ناشی از مقام رئیس جمهوری، در وی مشاهده نکردم.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیسی مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، ‌مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار