وزیر کشور در تبریز:

همه آزادگان عالم در غم شهادت خادمان ملت شریک هستند

وحیدی گفت: امروز مردم شریف ایران و شهر غیور و تاریخ‌ساز تبریز، استان رشید و ولایی آذربایجان‌شرقی و همه آزادگان عالم در مصیبت از دست دادن گلچینی از بهترین خدمتگزاران ملت هستند.
کد خبر: ۶۶۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 21May 2024

همه آزادگان عالم در مصیبت از دست دادن گلچینی از بهترین خدمتگزاران ملت هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع شهدای خدمت که با حضور جمه کثیری از مردم عزادار در تبریز در حال برگزاری است اظهار داشت: امروز مردم شریف ایران و شهر غیور و تاریخ‌ساز تبریز، استان رشید و ولایی آذربایجان‌شرقی و همه آزادگان عالم در مصیبت از دست دادن گلچینی از بهترین خدمتگزاران ملت هستند.

وی گفت: آیت الله رئیسی، رییس‌جمهور محبوب و مردمی، خستگی‌ناپذیر، متواضع، با سلوک عرفانی، با خدمت شبانه‌روزی و با شجاعت در فضای بین المللی بود که با تواضع در مقابل همه‌ی مردم حضور داشت و تراز مطلوب دولت مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه‌ی ظهور و دید همگان قرار داد.

وی گفت: وزیر خارجه پرتلاش در یکی از حساس‌ترین شرایط خارجی ما دیپلماسی قوی خود را در صحنه‌های بین المللی در موضوع مقاومت به ظهور رساند. نماینده‌ ولی فقیه محبوب و مردمی و امام جمعه محبوب تبریز، الگویی از خدمتگذاری مومن بود که یاد و نامش در بین مردم آذربایجان ماندگار است.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: مالک رحمتی استاندار فرهیخته آذربایجان‌ شرقی در همین مدت اندک آنچنان در بین مردم حضور پیدا کرد که هرکسی به من رسید از ایشان تعریف کرد. شهید موسوی سرتیم حفاظتی رئیس جمهور با تلاش شبانه روزی خود واقعا جان رئیس جمهور را از خود بیشتر دوست می‌داشت. این شهدا در جای خود جایگاه بلندی قرار گرفتند و ملت ما امروز در این فقدان این عزیزان مصیبت زده هستند.

وی گفت: ما به برکت این شهدا در مسیر اقتدار به شتاب بیشتری حرکت خواهیم کرد. ملت ما نشان دادند از هر حادثه‌ تلخی برای رشد و نمو این نظام مقدس کوتاهی نخواهند کرد و امروز همان روز است آنچه که رئیس جمهور ما ساخت، الگوی جاودان و خاطره‌ همیشگی در ذهن مردم ایران عزیز ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه خدمات شهید رئیسی هرگز فراموش نخواهد شد بیان کرد: شهدایی که امروز تشییع می‌شوند الگویی برای حرکت، برای خدمت و برای دیپلماسی شجاعانه هستند. چه کسی می‌تواند آن نطق جانانه رئیس جمهور را در دفاع از فلسطین و غزه فراموش کند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: شما دیدید این سیل پیام‌ها و همگامی ملت‌هایی که امروز در کشور خود عزای عمومی اعلام کردند، این نشانه‌ای از افتخار آفرینی، اقتدار و دیپلماسی قدرتمند است. ما امروز انسجام، وحدت ملی، هماهنگی و همکاری همه‌ اقشار را در حرکت پرتلاش و پرشتاب به سوی آینده‌ روشن به صورت قوی ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه اتفاقی که اگر در هر جامعه‌ای و ملتی می‌افتاد آینده‌ی تاریکی داشت، گفت: شما دیدید به برکت وجود ولایت فقیه و آرامش و تسکینی که ایشان در پیام خود به همه‌ ملت دادند ما از این ضایعه به سادگی عبور خواهیم کرد که این نعمت بزرگ ولایت است که در کشور ما حاکم و پابرجا است. 

وحیدی بیان کرد: مردم آذربایجان قدرشناس‌ و تاریخ ساز هستند و امروز از امام جمعه و استاندار محبوب و پرتلاش خود قدردانی می‌کنند و این حقیقت این استان و شهر است که در تاریخ ایران همیشه نقش درخشان و تعیین کننده‌ای داشته است. امروز این تشییع و بدرقه در این استان شروعی بر حماسه‌های جدیدی است که پس از این آفریده خواهد شد.

وی افزود: ما همه دولت مردان که در این مدت در خدمت رئیس جمهور پرتلاش بودیم با مردم عزیز و رهبر عزیزمان عهد می‌بندیم که راه سید محرومان و این شهدا را دنبال کنیم. اینها همچون ستارگانی در آسمان پرفروغ جمهوری اسلامی خواهند درخشید و ما هرگز در راه آنها سستی نخواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از استان‌های همجواری که در این تشییع و بدرقه همراه هستند، گفت: از همه‌ی عزیزانی که دل در گرو این شهدا داشتند قدردانی می‌کنم. شما با این حضور انبوه و گسترده بدرقه‌ای جاودان از خدمت گزاران خود به عمل آوردید. همگان باید بدانند که رابطه مسئولین و این شهدا با مردم یک رابطه ناگسستنی بوده آنها در دل همه‌ی مردم جا داشتند و راه این شهدا پرفروغ ادامه پیدا خواهد کرد و هرگز در آن اخلالی به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار