رئیس قوه قضاییه در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس مطرح کرد؛

تعامل بی‌سابقه‌ میان نمایندگان مردم با مسئولان دستگاه قضایی در دوره یازدهم

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با ارسال نامه‌ای از نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: در این دوره تعامل بی‌سابقه‌ای میان نمایندگان مردم ایران اسلامی با مسئولان دستگاه قضایی به وجود آمد.
کد خبر: ۶۶۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ - 21May 2024

تعامل بی‌سابقه‌ میان نمایندگان مردم با مسئولان دستگاه قضایی در دوره یازدهمبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی‌اژه‌ای» رئیس قوه قضاییه با ارسال نامه‌ای در آیین اختتامیه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از اقدامات و فعالیت‌های نمایندگان مجلس، قدردانی کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس نامه رئیس قوه قضاییه به مناسبت اختتامیه مجلس یازدهم شورای اسلامی را قرائت کرد.

در این نامه که خطاب به رئیس، هیات رئیسه و نمایندگان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نوشته شده، آمده است: دیده بیدار و امیدوار مردم اسلامی به شما نمایندگان متعهدی دوخته شده که با وضع قوانین جدید و اصلاح قوانین موجود در ریل‌گذاری و پیشرفت و ارتقاء اهداف والای نظام اسلامی مجدانه تلاش و کوشش می‌ورزید.

در نامه آمده است: اینجانب از خدمات ارزشمند و مجاهدات خالصانه و خستگی‌ناپذیر شما نمایندگان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و توفیقات روزافزون شما و نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

در نامه محسنی اژه ای نوشته شده است: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تعامل سازنده میان قوا در جهت رفع مشکلات مردم، بحمدالله در این دوره تعامل بی‌سابقه‌ای میان نمایندگان مردم شریف ایران اسلامی با مسئولان دستگاه قضایی به وجود آمد که به توفیقات مهم و اثربخشی در خدمت به مردم عزیزمان و ادراک مشترک در برخی از امور کشور نائل آمدیم.

امید است در دوره جدید مجلس شورای اسلامی نیز این همکاری و همدلی تداوم یافته و بیش از پیش شاهد گره‌گشایی از مشکلات کشور عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار