اژه‌ای با حضور در منزل شهید موسوی:

شهادت برترین اجر و پاداش برای این مجاهدان مخلص است

رییس دستگاه قضا با حضور در منزل شهید سید مهدی موسوی گفت:حضور باشکوه مردم ایران در مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز و قم و تهران، بیانگر آن است که مردم ما قدردان مجاهدت‌های آن عزیزان هستند.
کد خبر: ۶۶۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴ - 22May 2024

شهادت برترین اجر و پاداش برای این مجاهدان مخلص استبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه امروز چهارشنبه پس از حضور در مراسم باشکوه تشییع و اقامه نماز بر ابدان مطهر شهدای خدمت، در منزل شهید سردار «سید مهدی موسوی»، رئیس تیم حفاظت رئیس‌جمهور فقید حضور یافت و ضمن تفقد از خانواده معظم شهید، شهادت آن پاسدار مجاهد که در معیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر کشورمان به فیض شهادت نائل شدند، تبریک و تسلیت گفت.

رئیس قوه قضائیه طی سخنانی در حضور خانواده شهید موسوی، شهادت را عطیه‌ای الهی دانست که نصیب برگزیدگان می‌شود و اظهار داشت: پاسداران عزیز و سلحشور ما شبانه‌روز و در شرایط مختلف و بعضاً طاقت‌فرسا، مجاهدانه مشغول خدمت به اسلام و مسلمین هستند و شهادت برترین اجر و پاداش برای این مجاهدان مخلص است.

رئیس دستگاه قضا، تصریح کرد: حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز و قم و تهران، بیانگر آن است که مردم ما قدردان مجاهدت‌ها و خدمات آن عزیزان هستند و راه شهادت در کشور ما استمرار دارد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار