معاون فرهنگی‌ مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان خبر داد؛

آماده‌سازی ۵۰۰ مسجد جهت اسکان تشییع‌کنندگان شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد

حجت‌‌الاسلام احمدنیا گفت: ۵۰۰ مسجد در سطح شهر مشهدالرضا (ع) آماده اسکان زائرانی است که از سراسر کشور برای شرکت در مراسم تشییع خادم‌الرضا شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به این شهر مشرف می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷ - 22May 2024

آماده‌سازی ۵۰۰ مسجد جهت اسکان تشییع‌کنندگان شهید آیت‌الله رئیسی در مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین «امیرحسین احمدنیا» معاون فرهنگی‌ اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان اظهار داشت: ۵۰۰ مسجد در مشهد با ظرفیت ۱۰۰ هزار نفر به اسکان زائران مراسم تشییع شهیدجمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اختصاص یافته است.

وی افزود: این مساجد از ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه) به مدت ۲ شب میزبان زائرانی از سراسر کشور خواهند بود.

معاون فرهنگی‌ اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان ادامه داد: افراد می‌توانند با شماره‌گیری شماره ۳۲۰۱۲۰۴۰ - ۰۵۱ از وضعیت اسکان در مساجد مشهد و امکانات هر کدام از این مساجد اطلاع حاصل کنند.

حجت‌‌الاسلام احمدنیا گفت: برخی زائران نیز دارای معرفی‌نامه از مساجد استان‌های خود هستند یا از طریق استانداری‌های استان‌ها درخواست محل استقرار زائران ارسال می‌شود که به این درخواست‌ها ترتیب اثر داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در برخی از این مساجد صبحانه، ناهار و شام در اختیار زائران قرار خواهد گرفت. در برخی مساجد صرفاً امکاناتی مثل پتو به زائران داده خواهد شد و بعضی مساجد فقط برای استراحت و خواب زائران پیش‌بینی شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار