برنامه های بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری از ۱۲ بهمن کلید می‌خورد/ جشن انقلاب با حضور ایثارگران

قدرت الله رییسی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوع با مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ - 26January 2016

برنامه های بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری از ۱۲ بهمن کلید می‌خورد/ جشن انقلاب با حضور ایثارگران

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، قدرت الله رییسی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ایامالله دهه فجر برنامههای متنوع با مشارکت و همکاری همه دستگاهها و ادارات برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این استان برگزار خواهد شد.

وی دهه فجر را فرصتی مناسب برای تجدید پیمان دوباره با آرمانهای شهدا دانست و خاطرنشان کرد: سی هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید بیشازپیش رنگ و بوی ایثار و شهادت بگیرد و ۶ شهید انقلاب استان بهصورت ویژه برای مردم معرفی گردند.

رییسی اظهار داشت: برنامههای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از ۱۲ بهمن آغاز خواهد شد و در اولین روز این دهه، تجلیل از شهید انقلاب قربانعلی داودی و جانباز انقلاب رضایی در فارسان، برپایی نمایشگاه آثار شهدا در شهر بابا حیدر، زنگ انقلاب در مدارس شاهد سراسر استان، اجرای برنامه ویژه  شهید انقلاب سید عباس صالحی در فرخشهر، حضور در گلزار و تجدید پیمان و با شهدا در شهرهای لردگان، بن و اردل، محفل انس با قران  ایثارگران در بروجن، مسابقه دو چرخه سواری در لردگان، جشن انقلاب توسط هیت یا حسین ایثار گران در بروجن را خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس سطح استان را از مهمترین برنامههای روز دوم، دهه مبارک فجر عنوان کرد و ادامه داد: در این روز مسئولین استان با خانواده شهدا دیدار خواهند کرد و از تابلو تصاویر شهدای روستا دهنو در شهرستان بروجن رونمایی خواهد شد، همچنین برگزاری مسابقه شنا جانبازان در بروجن، برگزاری جشن در منزل شهید عظیمی در گندمان، دیدار و اجرای مراسم در منزل شهید انقلاب  علیمحمد مرادی در بروجن، برنامههایی است که در این روز انجام خواهد شد.

یادواره شهدای اصناف بروجن، خواندن  نماز شکر در مدارس شاهد  بروجن و دیدار با خانوادههای شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در شهرکرد، برنامه روز سوم بنیاد شهید در دهه فجر خواهد بود.

قدرت الله رییسی اظهار داشت؛ گل سرسبد مراسمها در ایام الله دهه فجر « میهمانی لالهها» خواهد بود که همزمان با سراسر کشور، روز پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ ساعت 15 برگزار خواهد شد. برگزاری دعای کمیل در در گلزار شهدای فرادنبه و برگزاری یادواره شهدای روستاهای دهنور، بارده و حیدری از برنامه روز چهارم خواهد بود.

این مسئول افزود: جشن انقلاب ویژه ایثار گران، برگزاری دعای ندبه در گلزار شهدای نقنه، مراسم حدیث کساء در حسینیه شهید امیری فارسان و قرائت وصیتنامه شهدای انقلاب در نماز جمعههای سراسر استان از برنامههای پنجمین روز از دهه فجر خواهد بود.

رییسی خاطرنشان کرد: یادواره شهید سید مصطفی محمدی در روستای شیخ شبان، برگزاری مراسم زیارت عاشورا در بروجن و دیدار با ایثارگران بستری در بیمارستان از برنامههای بنیاد در روز ششم از ایامالله دهه فجر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اضافه کرد: برگزاری مسابقات حفظ مفاهیم قران ایثار گران در شهرکرد، رونمایی از تابلو شهدای فیل اباد، یادواره شهدای دشت پاگردو جشن انقلاب در منزل شهید لطف الله بنایی در بروجن در هفتمین روز از دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

رییسی با اشاره به برگزاری  جشن انقلاب در حسینیه شهید احمدی پناه در فرادنبه و دیدار مسئولین با ایثارگران در هشتمین روز ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: در روز نهم، مسابقه آمادگی  جسمانی  خواهران ایثارگر، دیدار باخانواده شهدای مدافع حرم، برگزاری جشن انقلاب در حسینیه شهید ایرج بختیاری در جونقان و مراسم  جشن ویژه ایثار گران در وردنجان برگزار خواهند شد.

دبیر کمیته ایثارگران دهه فجر استان گفت: جشن انقلاب در حسینیه شهیدان آرد شیری  و خالدی لردگان، جشن انقلاب در مهدیه شهدا فارسان، مسابقه تیر اندازی خواهران ایثارگر بروجن، دیدار از خانواده شهید انقلاب خسرو سلیمی و یادواره شهدای حسینیه اعظم برنامههای بنیاد در دهمین روز از ایام الله دهه فجر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران حسن ختام برنامههای بنیاد را حضور گسترده ایثارگران، پیشگام مردم قدرشناس استان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن عنوان کرد و افزود: حضور ایثارگران در این مراسم پر رنگتر از سالهای قبل خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار