سردار فضلی:

نهال طیبه بسیج پس از 34 سال به درخت تنومند تبدیل شده است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج اکنون با 50 هزار گروهان آمادگی دفاع و مقابله با هرگونه تعرض به کشور را دارد و کوچک‌ترین حمله را با سخت ترین نوع پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳ - 27November 2013

نهال طیبه بسیج پس از 34 سال به درخت تنومند تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در همایش 60 هزار نفری بسیجیان خوزستان، اظهار داشت: هنر امام خمینی (ره) کاشت نهال طیبه بسیج بود و اکنون پس از گذشت سه دهه، این نهال به درخت تنومندی تبدیل و شعار شکل گیری ارتش 20 ملیونی در کشور محقق شده است.

سردار فضلی افزود: بسیج اکنون با 50 هزار گروهان آمادگی دفاع و مقابله با هرگونه تعرض به کشور را دارد و کوچکترین حمله را با سخت ترین نوع پاسخ خواهیم داد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر دشمن در مذاکرات، کوتاه می آید بخاطر حضور مردم در صحنه است، خاطر نشان کرد: حنای آمریکا دیگر رنگی ندارد و نظام اسلامی و دلاورمردان بسیجی بیدی نیستند که با این بادها بلرزند؛ همانطور که بزرگان ما فرمودند: گزینه بسیج هم از طرف نظام اسلامی روی میز است.

وی تصریح کرد: در واقع آن ها باید خودشان را مواجه با یک ارتش 20 میلیونی ببینند که از متن مردم و برای دفاع از آرمان های نظام اسلامی و خون های مقدس شهدا به پا خاسته اند.

سردار فضلی بیان کرد: رزمایش گردان های بیت المقدس امسال به صورت منطقه ای درحال برگزاری است و استان های گلستان، گیلان، مازندران و فارس رزمایش خود را در 7 و 8 آذر ماه برگزار می کنند.

وی در پایان گفت: این رزمایش تاکنون در سه منطقه برگزار شده و بقیه مناطق نیز تا پایان سال رزمایش خود را اجرا خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها