قدیانی منتشر کرد

داستانی از جشن هنر پهلوی‌ها در «دلقک و نارنج تلخ»

کتاب «دلقک و نارنج تلخ» اثر سیده عذرا موسوی از سوی انتشارات قدیانی وارد بازار کتاب شد.
کد خبر: ۶۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ - 09February 2016

داستانی از جشن هنر پهلوی‌ها در «دلقک و نارنج تلخ»

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، کودکان و نوجوانان بهخاطر ویژگیهای روحی و تمایلات خاصشان، بهمراتب بیش از بزرگترها به قصه و رمان علاقهمندند و به همان نسبت هم بیشتر و سریعتر صحنهسازیها و رفتارهای آن را میپذیرند و تحتتأثیر آن واقع میشوند تا جایی که راه و رسم شخصیت و قهرمان داستان را الگوی خود قرار میدهند.

«دلقک و نارنج تلخ» نوشته سیده عذرا موسوی، رمانی است که در 12 فصل و 166 صفحه تألیف شده است. وقایع این رمان، روایتگر فعالیتهای دو پسر نوجوان بهنامهای مجتبی و همایون است که در سال 1356 علیه برگزاری یازدهمین جشن هنر شیراز دست به اقدامات انقلابی میزنند. این رمان شرح کاملی از وضعیت سیاسی و اجتماعی آن دوره است و بهگونهای نوشته شده که خواننده میتواند خود را در کنار شخصیت اصلی داستان حس کند و گویی حادثهها برای خود او رخ میدهد و همچنین میتواند این اتفاقات را بهعنوان تجربهای در زندگی خود بهحساب آورد.

نویسنده این اثر در کارنامه فعالیتهای ادبی خود دارای رتبه دوم چهارمین جشنواره داستان انقلاب، رتبه چهارم همایش دوسالانهی حکمت مطهر و برگزیده هفتمین جشنواره سراسری سوختگان وصل است.

مؤسسه انتشارت قدیانی رمان «دلقک و نارنج تلخ» را در نوبت چاپ اول در شمارگان1100 نسخه و با قیمت 9000 تومان روانه بازار کرد. علاقهمندان برای تهیهی این کتاب علاوه بر مراجعه به کتابفروشیهای معتبر سرار کشور، میتوانند برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نشر قدیانی نیز مراجعه کنند. علاوهبر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازههای نشر آن نیز با خبر خواهند شد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها