در پاسخ به روزنامه قانون؛

وکیل مدافعان عموسام در روزنامه قانون چه می کنند؟

یکی از آنان که شب ها خواب امریکا می بیند و امر بر او مشتبه شده که بسیار می داند برای تخطئه چنین کار سترگی و مخدوش ساختن درخشش آن، از در بشر دوستی و دوستی خاله خرسه وارد شده با نگارش مقاله ای در روزنامه قانون مورخ 25 بهمن 94 دم خروس را بیرون داده و با شبه استدلال های عوامفریبانه و مغلطه های ابلهانه سعی در تخطئه این حماسه بزرگ داشته است.
کد خبر: ۷۰۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ - 15February 2016

وکیل مدافعان عموسام در روزنامه قانون چه می کنند؟

گروه اخبار داخلی دفاع پرس - علی عبدی. ساعت 30 : 16 دیماه 1394،  10 تن از تفنگداران دریایی بزرگترین قدرت نظامی و دریایی جهان وارد آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران می شوند. پاسداران مرزهای دریایی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ بدین تجاوز، به دستگیری متجاوزین می شتابند. واکنش نیروی دریایی یانکی ها اما، بشدت ماجراجویانه و قلدرمآبانه است. ناوهواپیمابرشان به 20 مایلی جزیره فارسی نزدیک می شود و ناوهای رزمی آنها به نزدیکی آبهای سرزمینی مان آمده و فضای پرتنش یک ساعته ای پدید می آورد. بی گمان صحنه دریا را با میز مذاکرات اشتباه گرفته اند و می انگارند هیاهوی بیشتر امتیاز افزونتری نصیبشان خواهد کرد.

ناو آمریکایی با نهیب پاسداران دریایی عقب می نشیند. اینبار قدرت قلدرمآب جهانی، گامی به عقب درخواست آن دارد تا بالگردشان به جزیره فارسی بیاید و نیروهای متجاوزشان را با خود ببرد. پاسداران دریایی سپاه اما، به آنها نهیب زده و اخطار می دهند که در این صورت مورد اصابت قرار میگیرند. به آنها گفته می شود از آبهای ما دور شوید و خویشتن دار باشید، نیروهای شما در اختیار ما و در امان هستند.

خبر اسارت تفنگداران دریایی ابرقدرت جهانی که به فاصله چند ساعت پس از آخرین نطق سالیانه اوباما در کنگره صورت می گیرد ، بر صدر اخبار جهانی می نشیند و سخنان اوباما را کاملاً تحت الشعاع خود قرار می دهد. هنوز جملات او با این مضامین که « ایالات متحده آمریکا قدرتمندترین کشور روی زمین است . تمام. دیگران به ما نزدیک هم نیستند. حتی نزدیک هم نیستند.» در شبکه های خبری درست و کامل ادا نشده است که جهانیان می بینند چگونه تفنگدران دریایی قدرتمندترین کشور روی زمین کت بسته و با دستان روی سر و با حقارت تمام در دستان چند پاسدار کلاشینکف بدست ایرانیند.

دیگر بار کابوس اسارت تفنگداران دریایی حافظ سفارت این ابرقدرت جهانی در تهران 1979 برای آمریکا تداعی، و خاطره اش برای جهانیان یادآوری شد. تحقیر آمریکا به فاصله ساعتی نگذشته از لاف در غریبی رئیس جمهور دمکرات آمریکا. راستی چرا دمکراتها برای آمریکا تحقیر آفرینند؟ از کارتر تا اوباما.

ظهر روز (یکشنبه)  4 بهمن، زعیم ملت و ولی امت در اقدامی خردمندانه و حکیمانه، با پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با شجاعت در مقابل ورود نظامیان امریکایی به آبهای جمهوری اسلامی ایران اقدام و متجاوزان را بازداشت کرده بودند، دیدار کردند و آنان را از نزدیک مورد تفقد قرار دادند.

حضرتشان در سخنان کوتاهی، این اقدام ستایش برانگیز نیروی دریایی سپاه پاسداران را شجاعانه و همراه با ایمان خواندند و خاطرنشان کردند: «کار شما بسیار عالی، جالب و بهنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست که امریکاییها را به آبهای ما کشاند تا با اقدام بهنگام شما، آنگونه با دستهایی که بر سر گذاشته بودند، بازداشت شوند.»

یک هفته پس از این تقدیر، دیگربار حضرتشان در مراسمی رسمی و نمادین سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چهار تن از فرماندهان این نیرو که در جریان توقیف شناورهای آمریکایی و بازداشت تفنگداران متجاوز آمریکا در محدودهی جزیرهی فارسی، اقدام شجاعانه و بههنگام کرده بودند، «نشان فتح» از دست زعیم امت دریافت کردند. این حرکت نمادین حاوی معانی روشن و آشکاری بود که در کنار مراسمی دیگر که از قضا در آن هم نشان های دیگری به پاس داده و ستانده های مبهم وناروشن پشت میز مذاکرات با قدرتمندترین قدرت جهان اعطاء شده و البته با سکوت معنادار مقتدای انقلاب مواجه شده بود، معنایی مضاعف می یافت.

جان مک کین رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا اما، در سخنانی با اشاره به اهدای نشان افتخار «فتح» به دست «آیتالله خامنهای» فرمانده کل قوای ایران به نیروهای سپاه پاسداران ایران بابت دستگیری تفنگداران دریایی متجاوز به آبهای ایران عنوان داشت: «به آمریکاییها اهانت شد و آنها تحقیر شدند.»

در بحبوحه ی داده ها و ستانده های برجام و عطیه ی الهی خواندن آن، جماعتی دست افشان و پایکوبان و خجسته و شادان، که هرشب خواب آمریکا را می بینند، گمان می بردند کار تمام شده است و راه برای افتتاح سفارت عموسام در تهران هموار شده است! و دیوار بی اعتمادی به برکت برجام نیم متری کوتاهتر شده است، این اقدام پاسداران البته ایشان را خوش نیامد ، چندان که عموسام را. چه اینکه ضربان قلب هردو با هم هماهنگ است و اینان نیز ساعتشان به وقت واشنگتن و نیویورک کوک می شود. اما به تعبیر خمینی بت شکن، حضرت روح الله (ره) :« و من امیدوارم که خدای تبارک و تعالی ما را بیدار کند و افراد ملت ما را بیدار کند. آنهایی که در خواب هستند، آنهایی که باز هم خواب میبینند، آنهایی که خواب امریکا را میبینند خدا بیدارشان کند.» (صحیفه امام خمینی » جلد ۱۹ » صفحه ۲۳۰)

جشن ملی 22 بهمن در سالگرد پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی امسال بهانه ای شد تا مردم در حرکتی نمادین به مقتدای خود نشان دهند که پیام و معنای حرکت نمادینش در تقدیر از پاسداران و سکوت معنادار در برابر مدال کوبی دیپلمات ها را خوب دریافته اند. پس در نمایشی خیابانی، تحقیر تاریخی رمبوهای مارینز آمریکایی را بازنمایی کردند و رسانه ها تصاویرش را به دنیا ارسال کردند تا تحقیر دوباره تکرار شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خداپرست
|
-
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
1
4
حرف حساب زدی برادر. حیف که نمی‌شود به خاطر این موجودات ضعیف‌النفس، راه نفوذ را عامدانه بر یانکی‌ها باز گذاشت؛ که اگر میشد، مواجهه این قلم به دستان خودفروخته با اربابان آمریکایی‌شان دیدنی می‌بود.
نظر شما
پربیننده ها