نباید ایران مکانی برای کالاهای وارداتی غرب شود

رییس فراکسیون رهروان ولایت گفت: نباید ایران مکانی برای کالاهای وارداتی غرب شود و نباید فرصت به دست آمده را از دست دهیم بلکه باید با انتقال تکنولوژی جهش بزرگ اقتصادی داشته باشیم.
کد خبر: ۷۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ - 26February 2016

نباید ایران مکانی برای کالاهای وارداتی غرب شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، کاظم جلالی در حاشیه حضور در حسینیه ارشاد بعد از شرکت در انتخابات دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس گفت: این لیست ائتلافی است و امید میرود که درصد بالایی از کرسی های مجلس را به خود اختصاص دهد.

وی همچنین در ارزیابی از نتیجه انتخابات گفت: طبق گزارشاتی که چند حوزه مشارکت گرفتند مشارکت بسیار خوب است ولی ما هنوز در نیمه راه هستیم و انشاالله بتوانیم بقیه مسیر را ادامه دهیم تا مردم مشارکت پرشور و جدی داشته باشند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس همچنین گفت: مهمترین بحث ما بعد از انتخابات موضوع اقتصاد در شرایط پسابرجام است. مجلس آینده باید ریل گذاری درستی داشته باشد و اساسا ما باید با نگاه توسعهای امور را پیش ببریم و ظرفیتی که امروز در عرصه بین المللی برای کشور ما در زمینه سرمایه گذاری اقتصادی ایجاد شده است را به سمت رشد و توسعه هدایت کنیم.

جلالی تاکید کرد: نباید ایران مکانی برای کالاهای وارداتی غرب شود و نباید فرصت به دست آمده را از دست دهیم بلکه باید با انتقال تکنولوژی جهش بزرگ اقتصادی داشته باشیم.

نظر شما
پربیننده ها