نهاوندیان:

می توانیم از فرصت انتخابات برای نشان دادن انسجام ملی استفاده کنیم

رییس دفتر رییس جمهوری پیش از ظهر امروز رای خود را به صندوق اخذ رای سازمان تبلیغات اسلامی انداخت.
کد خبر: ۷۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ - 26February 2016

می توانیم از فرصت انتخابات برای نشان دادن انسجام ملی استفاده کنیم

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس،محمد نهاوندیان در محل اخذ رای در ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ارتقاء سطح آگاهی سیاسی و اجتماعی جامعه توقع به جایی است. خوشبختانه مردم توجه دارند که انتخابات چقدر مهم است چون هر چهار سال یک بار این فرصت فراهم می شود که درباره قانوگذاری کشور و نظارت بر مدیریت اجرایی کشور اظهار نظر کند.

وی ادامه داد: انسانی که برای آزادی و حق رای خودش احترام قائل باشد دوست ندارد این فرصت را از دست بدهد به ویژه که انتخابات مجلس خبرگان هم هست. انتخابات خبرگان رهبری از باب یک تصمیم بسیار مهم در یک لحظه خاص اهمیت دارد.

نهاوندیان با اشاره به تحولات منطقه و مسایلی چون تروریسم و ناامنی اظهار کرد: می توانیم از فرصت انتخابات برای نشان دادن انسجام ملی استفاده کنیم جامعه در اصل انسجام ملی و حراست از کشور یکپارچه است.

وی ادامه داد: بعد از فرو ریخته شدن تحریم های اقتصادی فرصت کم سابقه ای برای بازسازی اقتصاد کشور فراهم شده است. در شرایط عزتمندانه ای مناسبات جهانی ما در حال بازسازی است و این بازسازی نیاز به مشارکت عمومی دارد. مشارکت سیاسی امروز در واقع استحکام بخش مشارکت اقتصادی چهار سال آینده است.

وی با بیان اینکه در لحظه ای هستیم که برنامه پنج ساله آینده کشور در مجلس است، گفت: خوشبختاته افراد یا با شناخت مستقیم خود یا با شناختی که از افراد شناخته شده دارند می توانند به انتخاب آگاهانه دست پیدا کنند. امیدوارم حاصل انتخابات در بعد سیاسی و اقتصادی آثار امیدبخش تری داشته باشد.

وی با بیان اینکه «در شرایطی هستیم که برنامه پنج ساله آینده کشور در مجلس است» گفت: خوشبختاته افراد یا با شناخت مستقیم خود یا با شناختی که از افراد شناخته شده دارند میتوانند به انتخاب آگاهانه دست پیدا کنند. امیدوارم حاصل انتخابات در بعد سیاسی و اقتصادی آثار امیدبخشتری داشته باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار