احمد توکلی در گفت و گو با دفاع پرس:

مجلس انسجام لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی را ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس فعلی انسجام لازم را ندارد که بتواند در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری، برنامه ریزی داشته باشد؛ زیرا برنامه ریزی جایی صورت می‌گیرد که تمرکز قدرت وجود داشته باشد.
کد خبر: ۷۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ - 28February 2016

مجلس انسجام لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی را ندارد

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره اینکه فضای حاکم بر مجلس پس از انتخابات، بر روی چه موضوعاتی می تواند متمرکز باشد، اظهار داشت: اگر بخواهیم مصالح کشور را در نظر بگیریم، اقتصاد ملی و معیشت مردم را باید مد نظر قرار دهیم؛ به عبارتی این دو موضوع باید بحث اصلی مجلس و دولت باشد و اینکه تا تولید نداشته باشیم، اشتغال نداریم و اگر اشتغال هم نداشته باشیم، معضلات اجتماعی و فقر را در جامعه شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: بنابر این باید بتوانیم با تولید و توزیع درآمد ملی، معیشت مردم را سامان دهیم.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس فعلی برنامه ای برای تحقق آنچه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی عنوان می کنند، دارد یا نه؟ عنوان داشت: مجلس فعلی انسجام لازم را ندارد که بتواند در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری، برنامه ریزی داشته باشد زیرا برنامه ریزی جایی صورت می گیرد که تمرکز قدرت وجود داشته باشد.

وی افزود: مجلس بدون حزب، مجلس متکثر است که نمی تواند تصمیمات مهمی را اخذ کند؛ حالا اگر این دوره ای که در پیش است جناح های فکری منسجم باشند که من خیلی به آن امیدوار نیستم، می توانند در این زمینه برنامه منسجمی به صورت نسبی تدوین کنند.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار